Volledige versie bekijken : Off topic



PeterN
23 March 2007, 00:59
Vanaf vandaag gaan er wat werken zijn bij off topic om alles wat overzichtelijker te maken. Dus even wat ongemakken om alles te vinden maar daarna hopen we ook hier een beter overzicht te krijgen ;)

Mimosa
23 March 2007, 10:36
Men zegt dan: "Met onze excuses voor eventuele (tijdelijke) ongemakken" ;)
Sorry hé Peter :shy: , maar dit plagerijtje kon ik echt niet laten :D

eventure
23 March 2007, 15:01
Bedankt voor het melden, ben er zeker van dat het achteraf weer een hele verbetering zal zijn!

Buzze
23 March 2007, 15:53
Heel overzichtelijk !

Mimosa
23 March 2007, 19:36
Heel overzichtelijk !
Dit kan ik alleen maar bijtreden en ook eventure :good: En... de Peter heeft het plagerijtje goed opgevat ;) :good:

compuchrisje
24 March 2007, 20:15
De grootste aanpassingen zijn al gebeurd, zoals jullie wel al zullen gemerkt hebben.
Wàt is er juist veranderd?

Lounge is nu onderverdeeld in enkele vaste subforums:


Krantenknipsels: hier worden uittreksels uit de krant geplaatst over onderwerpen buiten het computerterrein. Er mag in deze topics gediscussieerd worden. Hou de zaken wel wat netjes, de algemene regels van het forum blijven ook hier gelden. Uw eigen mening mag anderen niet afbreken.
Breinbrekers: hier zijn vooral Phil'OSophe & Juül actief met crypto's en sudoku. Buzze heeft hier het topic Zoek het verschil. Mensen die nog meer puzzelideeën hebben, mogen altijd contact opnemen. Denk wel dat die een regelmatige input en opvolging vraagt!
Langlopers: alle topics die een hele tijd meedraaien, zoals het Woordassociatiespel, Aan wat heb ik me geërgerd, Wist je dat... én de Dagschotel van DeJean!
Zaken die niet bij deze drie onderdelen horen, kunnen nog steeds los in de Lounge geplaatst worden. Dààr zullen jullie zien dat een hele boel pagina's nutteloze ballast verwijderd is, waardoor onze Lounge nu weer een hele boel netter oogt.

PeterN
28 March 2007, 20:34
Werken afgelopen. Alles is opgeruimd.
Daar we voorlopig met deze indeling daar verdergaan mag hierop een slotje ;)