Volledige versie bekijken : het begin is er> simpele site



ramona r
23 March 2007, 01:03
Ook ik heb het lef gehad om een site online te zetten.
Ben een verslaafde psp-er en daarmee begonnen ook steeds nieuwsgieriger geworden naar het hele internetgebeuren.Ook was ik benieuwd hoe een site in elkaar zit en waarom sommige niet 'lopen' en je komt er maar op 1 manier achter, er zelf een inelkaar zetten. Een poging gewaagd met Dreamweaver.
Vind wel dat sommige onderdelen, met name achtergronden, erg lang op zich laten wachten.Ik heb deze site via @home en heb inclusief mail maar 50 mb tot mijn beschikking.
Voor opbouwende kritiek ben ik altijd in:rolleyes:
Oja, het leukste vond ik toch om de knopjes e.d te maken.(toch weer psp!)

http://members.home.nl/m.embrechts/

Beatje
23 March 2007, 02:03
Leuk dat je eraan begonnen ben ramona..
Ik ken het na psp wil je meer...en er is inderdaad heel veel mogelijk ook op deze manier...
Al je achtergronden zijn 1024 x 768 je kan sommige er ook kleiner inzetten omdat dit alleen textures zijn...
Wel moet je dan naadloze achtergronden maken is mooier maar je weet waarschijnlijk wel hoe dat moet..
Wat je ook kan doen is een backgroundcolor erin zetten dan zie je alvast een kleur als die aan het laden is...
Wens je nog veel dreamweaver en psp plezier toe...;)

Jaaanskeh
23 March 2007, 02:20
Ziet er wel leuke en mooi uit, vooral het 'enter' schermpje is wel origineel ;)

Blijven dreamweaveren, frontpageren, ... wat je ook verkiest en nog veel succes met PSP

grtz

delinquente
23 March 2007, 03:41
leuk,
dank je:good:

elmago
23 March 2007, 14:18
Knap gedaan ramona, wel wat veel kleurtjes en toeters en bellen naar mijn smaak, maar da's persoonlijk hé.
Heel goed, zeker verder doen. Nu nog html en css leren scripten en dan ben je helemaal vertrokken. :D (Dreamweaver is ook al knap hoor :good:)
Grjs

Mattehh
23 March 2007, 19:11
ziet er niet slecht uit voor je eerste, wel is het gevaarlijk om een directe e-maillink te plaatsen op je website (ivm spambots).

Buzze
23 March 2007, 20:37
Ik heb eens rondgeneusd en het ziet er heel goed uit voor uw eerste website! Doe zo verder!

2B's
23 March 2007, 21:47
Lijkt allemaal véél eenvoudiger dan wat het werkelijk is. Je gebruikt dreamweaver dus ga ik ervan uit dat je een WYSIWYG (what you see is what you get) systeem gebruikt. Je hoeft dus niet echt je code zelf te schrijven en dat maakt het wel iets makkelijker. Puik werk alleszins en met je kennis van PSP kun je er zeker nog heel wat van maken.