Volledige versie bekijken : MX1000 en LX700 toetsenbord



Clioke16V
25 March 2007, 15:59
het gaat hem over deze set

http://img.presence-pc.com/dossiers/comp_desktop1/mx.jpg

Nu ik mijn nieuwe pc dus een weekje of 2 heb, valt me net een fout op van logitech setpoint.

Als setpoint mee opstart met XP, en ik wil foto's bekijken in windows viewer, kan ik de knoppen volgende en vorige niet gebruiken, terwijl ze in IE en FF en al de rest wel werken.

Sluit ik logitech setpoint af dan kan ik wel bladeren door de foto's en in IE en FF, maar dan werken al de andere toetsen niet meer zoals het hoort.

Installeer ik de oude driver die bij de desktop zat, dan kan ik wel volgende en vorige nemen als setpoint aanstaat, maar dan werkt FF weer niet meer.

Echt zo'n bizar probleem heb ik nog nooit meegemaakt.

Dus mss iemand een oplossing.

kheb alles al 7 keer geinstalleerd, dus daar ligt de fout niet.

Wat ik ook voorheb is dat ik in setpoint geen afbeelding te zien krijg van muis/toetsenbord > daar dit vroeger wel het geval was.

http://img266.imageshack.us/img266/5784/afbnu5.jpg

g_man
25 March 2007, 16:04
Is mij nog nooit opgevallen, maar ik kan in windows viewer ook niet bladeren met die muisknoppen... heb wel een MX700... is mss zo?!

Clioke16V
25 March 2007, 16:07
vroeger kon ik dit 100 % zeker, vriend van m'n zus heft zelfde muis en kan ik ook. Nu ineens valt me dat op.

echt snap er niks meer van, maar de fun is er wel vanaf :(

g_man
25 March 2007, 16:10
Is er geen update van driver of firmware mogelijk?

Clioke16V
25 March 2007, 16:10
ik heb de nieuwste erop staan ( van site gedownload ), ga dadelijk een iets oudere driver proberen.

Clioke16V
25 March 2007, 16:18
Gman, wil je eens kijken ier bij muizen en andere apparaat....

Kijk eens of daar de naam van uw muis staat of dat er iets staat zoals dit,

HID compliant, cordless mouse ( heb nu wel net de ps2 aansluiting van toetsenbord weggelaten en toetsenbord aangesloten via USB.

( ook maar om iets te proberen )

Clioke16V
25 March 2007, 16:26
ja lol, nu met driver 3.1 ( ipv nieuwste 3.3 ) werkt het wel.

Hij geeft nog steeds de afbeeldingen niet in setpoint, maar kben al blij dat alle functies werken.

Kan dit mss iets temaken hebben dat ik nu dual core heb en setpoint niet goed weet hoe het daar met moet omgaan?

ik heb al gevonden voor affiniteit in te stellen, maar onthoudt die da voor volgende keren ook ?

g_man
25 March 2007, 22:49
ik heb al gevonden voor affiniteit in te stellen, maar onthoudt die da voor volgende keren ook ?

Denk het niet...;)

Clioke16V
26 March 2007, 12:43
Smijt hier maar een slotje op.

alles werkt terug zoals ervoren alleen zie ik de afbeeldingen niiet > geen ramp :D

thx G-man