Volledige versie bekijken : Probleem met bitdefender onder vista



nightraver
27 March 2007, 01:15
Hoi, ik heb hier even iets dat ik wil meedelen.
Ik kocht vorige week de nieuwe bitdefender v 10, en dit omdat er in grote letters opstond ' VISTA COMPATIBEL' dus ik denk ja dat is wat ik zocht, nu beging ik met norton te verwijderen (trial), en ga vervolgens bitdefender instaleren, nog maar net begonnen en kreeg al melding ' deze software is niet compatibel met u systeem en werkt enkel op windows 2000 en xp' dus ik natuurlijk verbaast, hulp gezocht bij chrisje, maar zij wist ook niet meten raad, dus ben ik op internet gaan zoeken, want op de doos stond telefonische ondersteuning nu die ziet er als volgt uit :
United States: +1888 868 1873
Canada 1-954-776-6262
United Kingdom: +44 (0) 2071-539959
Germany +49 (0) 7542-944460
Austria +49 (0) 7542-944460
Switzerland +49 (0) 7542-944460
Spain +34 9321-89615
Romania +40 (0) 2123-31852
Worldwide +40 (0) 3162-04200

Dus dat word een dure telefoon dacht ik zo, nu zg ik uiteindelijk ook de mogelijkheid om met een medewerker te chatten dus heb ik dat meteen geprobeert. dit lukte wel vlot.
Na nog geen twee minuten werd al meteen mijn probleem opgelost ' vista compatibel' klopt maar NIET met een 64 bit, die worden pas rond september of oktober ondersteund.
Ik vroeg haar waarom dat dan niet opde doos stond, daar had ze geen antwoord op. Ik vroeg dan ook meteen waarom ik nergens hulp en ondersteunnig kon vinden in het nederlands want zelfs op die chat moest ik engels praten, voor mij geen probleem maar hoeveel mensen zijn er die geen enkgels kunnen (heb dat ook zo gezegd).
Nu enfin waar het omgaat is dat ik jullie wil verwittigen voor de mensen die ook al een 64 bit versie van vista draaien: koop zeker geen bitdefender voor september of oktober.

Grtz Nightraver.

Ik wil nog even zeggen dat dit het eerste probleem is dat ik voorheb met vista tot hiertoe. ( en dit ligt zelfs niet bij vista eigenlijk)

Baloeke
27 March 2007, 21:14
Heb je die software terug kunnen binnenbrengen, na je chatsessie?

cruwero
27 March 2007, 21:58
Vreemde zaak Bitdefender zit standaard in vista,dus volgens mij ben je verkeert bezig:
Henk

cruwero
27 March 2007, 22:03
Trouwes teraanvulling hier kan je hem downloaden
//www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=435bfce7-da2b-4a6a-afa4-f7f14e605a0d&displaylang=nl
Henk

compuchrisje
27 March 2007, 23:16
Cruwero, je linkt hier wel naar een versie, waarvan de ondersteuning al gestopt is in 2005, dus is die alvast niet compatibel met een 64-bits systeem, wat bij Nightraver hier het probleem is.

nightraver
28 March 2007, 15:47
Heb je die software terug kunnen binnenbrengen, na je chatsessie?

Euh de chatsesie was met de mensen van bitdefender zelf op hun website, de software had ik in carrefour gekocht dus die twee hebben uiteraard niks met elkaar te maken en vermits ik mijn ticket al had weggesmeten van carrefour zal de kans op wisselen klein zijn.
Die persoon op de chatsesie van bitdefender heeft mij wel gezegd dat ik in september of oktober wanneer de vernieuwde versie uitkomt die wel 64 bit ondersteund deze gewoon kan downloaden van hun website en dan registreren met de key die op mijn doos staat, dat zou geen probleem mogen zijn. (let's hope)


cruwero Vreemde zaak Bitdefender zit standaard in vista,dus volgens mij ben je verkeert bezig:
Henk

Nee ik ben niet verkeerd bezig zoals chrisje al zegt is deze ondersteund enkel en alleen voor een 32 bit versie en niet voor een 64 bit versie dus hier ben ik niks mee he.

grtz Nightraver.

cruwero
28 March 2007, 16:16
Oké sorry effe verkeerd gelezen,en stom van mij geantwoord:
Henk

compuchrisje
28 March 2007, 21:26
Probeer het eens zoals met XP, Nightraver. Via help en ondersteuning (of hoe het in Vista ook heet) de compatibiliteitswizard te vinden, misschien kan je de bitdefender alsnog installeren op die manier, als je Vista ook 32-bits progs laat accepteren.

nightraver
29 March 2007, 07:12
Chrisje dit was een heel goed idee, ik wist zelfs niet dat dat bestond, maar er is één probleem, ik ben dit gaan opzoeken en er ston het volgende zinnetje bij:
Waarschuwing
Gebruik de wizard Programmacompatibiliteit niet met oudere antivirusprogramma's, schijfprogramma's of andere systeemprogramma's: hierdoor kan gegevensverlies optreden of een veiligheidsrisico ontstaan.

Dus misschien toch maar beter het risico niet nemen zeker, en geduldig afwachten tot de update voor bitdefender er komt.

Grtz Nightraver.

Baloeke
29 March 2007, 14:26
Euh de chatsesie was met de mensen van bitdefender zelf op hun website, de software had ik in carrefour gekocht dus die twee hebben uiteraard niks met elkaar te maken en vermits ik mijn ticket al had weggesmeten van carrefour zal de kans op wisselen klein zijn.
Die persoon op de chatsesie van bitdefender heeft mij wel gezegd dat ik in september of oktober wanneer de vernieuwde versie uitkomt die wel 64 bit ondersteund deze gewoon kan downloaden van hun website en dan registreren met de key die op mijn doos staat, dat zou geen probleem mogen zijn. (let's hope)
grtz Nightraver.
In de carrefour software omwisselen is denkelijk een moeilijk geval. Alle niet alleen in de carrefour, maar ook in de computerzaak denk ik. Eens de verpakking, van software, open is omruilen zeer moeilijk.
Hopelijk kan je de key, die vermeld staat op je doos gebruiken voor 64 bit-versie. Ik (y) alvast mee

nightraver
29 March 2007, 16:12
In de carrefour software omwisselen is denkelijk een moeilijk geval. Alle niet alleen in de carrefour, maar ook in de computerzaak denk ik. Eens de verpakking, van software, open is omruilen zeer moeilijk.
Hopelijk kan je de key, die vermeld staat op je doos gebruiken voor 64 bit-versie. Ik (y) alvast mee

Dat is toch in elk geval wat ze mij beloofd hebben, maar daar zal ik zeker nog tot in september geduld voor moeten hebben, ondertussen moet ik opzoek naar een antivirus systeem dat wel 64 bit ondersteund.
Ik zit nu met een 15-day trail van norton 2007, maar ja eens deze afgelopen is weet ik het ook niet, avg ondersteund ook nog geen 64 bit, en er geld aangeven terwijl ik er ene liggen heb is zo zot he.

grtz nightraver.