Volledige versie bekijken : CC_Cleaner en Hotfix Uninstaller



rakkie
27 March 2007, 10:13
Hopelijk zit ik in het juiste forum voor het volgende ;CC-Cleaner V.38485;bij geanvanceerd Hotfix uninstaller laten analyseren,resultaat: 389 Mb ,mag ik deze srtraffeloos opschonen??

berger
27 March 2007, 12:04
De hotfix uninstallers zijn programma's die u toelaten om updates van windows te verwijderen. In principe hebt u die niet meer nodig.
Het gebeurt wel dat sommige PC's problemen ondervinden met sommige updates en dat die dan moeten verwijderd worden (en eventueel opnieuw geïnstalleerd).
Dus verwijderen mag, eventueel nadat u ze allemaal op een CD hebt gezet.

cruwero
27 March 2007, 14:03
Ik gebruik cccleaner zowel in xp als in vista,en ik verwijder alles klakkeloos en nog nooit geen problemen mee gehad zowel in xp als in vista.
Moet wel zeggen dat ik van allebij een ghost heb staan,daarom probeer ik het altijd uit,Problemen effe een ghost draaien.
Maar het werkt gewoon goed:
Henk

minoe
27 March 2007, 16:00
Ook nooit problemen mee gehad.

wolfskin
27 March 2007, 21:11
Hier hetzelfde, gebruik al enkele jaren Ccleaner, ik clean ook altijd alles, en nog nooit problemen gehad, ik heb ook een Ghost, maar heb deze tot hier toe nog niet nodig gehad.

Greetz

Wolfskin

cruwero
27 March 2007, 21:21
ik heb ook een Ghost, maar heb deze tot hier toe nog niet nodig gehad

Ik had het al aangegeven ook hier nog nooit met cccleaner,dit programmaatje doet echt goed zijn werk:
Henk

alBildjiekiyya
10 April 2007, 01:45
Hoi,

Ik heb ook al een paar keer CCleaner laten draaien en verwonderlijk dat deze rond de 700 MB heeft kunnen verwijderen (op verschillende PC's). Wat een troep zeg. Waar ik wel problemen zou kunnen krijgen is dat ik geen ghost (backup) maak, snap het niet waarom ik een backup zou maken van troep? :eek:


Groet,

I.