Volledige versie bekijken : Problemen printer resetten



gotenks
27 March 2007, 13:45
Ik heb hier al een tijdje last van en het lukt me gewoon niet!!
Ik heb mijn inktpatronen laten hervullen en dan moet je je printer resetten om de patronen opnieuw te herkennen.
Alles gaat goed tot ik die streepjescode wat hij uitprint moet laten inscannen... Hij zegt dat hem bezig is, maar hij geeft geen teken van leven :wtf:

Wie kan me hiermee helpen? Ik ben ten einde raad..

Het is een HP psc 2105 all-in-one printer.

Alvast bedankt!! :)

g_man
27 March 2007, 15:15
Had overtijd ook een probleem met mijn PSC...deze oplossing werd mij gegeven door HP helpdesk om te proberen...
Kan nooit geen kwaad om te proberen.

Het enige waarmee het probleem mogelijk mee opgelost kan worden is door een reset uit te voeren op het apparaat. Dit kunt u doen aan de hand van de onderstaande stappen:

1. Koppel de netspanningskabel los en sluit de netspanningskabel weer aan.
2. Wanneer de lampjes beginnen te knipperen, drukt u de Aan/Uit knop en de Doorgaan knop ingedrukt en houd u deze ingedrukt.
3. Wanneer het Aan/Uit lampje begint te knipperen, laar u de knoppen los.
4. Wanneer dan het Aan/Uit lampje constant brand, is de reset afgerond

Fakke_Berto
27 March 2007, 16:52
Ik hoop dat het deze keer lukt Gotenks.
Gr.

gotenks
27 March 2007, 18:30
Had overtijd ook een probleem met mijn PSC...deze oplossing werd mij gegeven door HP helpdesk om te proberen...
Kan nooit geen kwaad om te proberen.
Heb het net geprobeerd zoals je vermeld hebt, maar zonder resultaat :cry:
Nog een idee?

compuchrisje
27 March 2007, 23:27
Heb je nog ergens oude inktpatronen liggen? al of niet leeg doet er niet toe. Maar je printer heeft ook een stukje geheugen waarin de code van de vorige inktcartridge nog in staat, én genoteerd als zijnde leeg. Dat geheugen snapt niet dat die nu vol kunnen zijn, even afsluiten, ouwe cartridge erin, opzetten, laten melden dat de patroon leeg is, dan de hervulde er terug in. Dit moét het doen.

gotenks
28 March 2007, 09:54
Dat is het probleem, ik heb nergens nog oude inktpatronen liggen... :shy:

Jaaanskeh
28 March 2007, 23:50
Kan je met de bijgeleverde software niet melden dat je de cartridge vervangen hebt?

bij men canon, en men epsons werkt het door simpelweg te zeggen dat ze vervangen zijn;)

minoe
29 March 2007, 05:44
Welke inktpatronen zijn het(nrs) ?Anders kan volgende helpen(bijlage).
Bij mij werkt het toch.
1934

1935

gotenks
2 April 2007, 19:17
Hier mag slotje op, heb het opgelost gekregen :)
Gewoon alles opnieuw geïnstalleerd, zowel hardware als software samen met nog wat prullen :)