Volledige versie bekijken : Picking by voice



wolfskin
28 March 2007, 22:30
Ik weet niet of het op de goede plaats staat op het forum of dat het hier wel thuis hoort, maar toch even proberen.

Op mijn werk zijn we begonnen met ' Picking by voice', het gaat dus over Orderpicking, maar dan met de computer en stemgestuurd.

Ik ben de Key User, een mooi woord voor 'test user', en ik wou wel eens weten of er hier nog mensen zijn die met dit vertrouwd zijn. Vermits ik bij ons iedereen moet opleren en zelf het programma volledig onder de knie moet hebben wou ik wel eens weten wat jullie bevindingen zijn, en wat bij jullie de problemen waren, bij ons een heleboel.

Ik hoop dat er een paar zijn die dit kennen.


Greetz


Wolfskin

W1nD0wS 3x P33
30 March 2007, 18:53
het minste dat je verkouden bent of hees zijt , kun je het wel vergeten met diene voice .. het herkent je stem nie meer . Dit gebruiken ze bij den Delhaize ook te Zellik

wolfskin
30 March 2007, 19:17
dat hebben we ook al ondervonden, het is geweldig stem gevoelig, zelfs als je in het week bent weg geweest, heb je ook al prijs...... Werk jij daar? zo ja gebruik jij ook voice? wat vind je er voor de rest van? En wat zijn de algemene bevindingen daar op het werk? Ja ik weet het veel vragen maar ik wil wat achtergrond informatie bekomen over de bevindingen op andere firma's.