Volledige versie bekijken : Mozilla Firefox ( geen klik geluid op linken)?



teken
3 April 2007, 02:09
kheb Mozilla Firefox gedownload, ja schijnt populair tezijn T'is Hit tech en cool
en in de mode LOL,

Als ik surf met explorer en ergen op klik, dan hoor ik klik klik op de linken ect..
Maar Mozilla Firefox heeft dit niet ?
allee ik vindt het niet , en hoor het niet

nielsvandesype
3 April 2007, 12:05
Firefox heeft geen optie om het klikgeluid inteschakelen wanneer je op een link drukt.

urbain
3 April 2007, 12:59
Moet dat dan ???????? Die klikgeluiden...............................

teken
3 April 2007, 13:27
ja liefst

urbain
3 April 2007, 14:52
Waarom als ik vragen mag ?

nielsvandesype
4 April 2007, 11:40
Zoals ik reeds zei is dat niet mogelijk.

urbain
4 April 2007, 12:42
rustig maar nielsvandesype , ik vroeg alleen maar waarom de persoon persè die klikgeluiden wilde hebben ; meer niet.
dat het in firefox niet werkt heb ik wel al begrepen.

nielsvandesype
4 April 2007, 12:57
rustig maar nielsvandesype , ik vroeg alleen maar waarom de persoon persè die klikgeluiden wilde hebben ; meer niet.
dat het in firefox niet werkt heb ik wel al begrepen.

Die post was niet naar u bedoelt hoort. Sorry moest dat zo overgekomen zijn. Ik wou gewoon verduidelijken dat dit niet mogelijk was. De reden waarom ik het accentueerde was omdat hij over mijn eerste post gelezen had. Voor mij zijn die klikgeluiden ook irritant die in IE zijn.

urbain
4 April 2007, 13:26
Het is helemaal geen probleem hoor,misschien ga ik het toch nog wel te weten komen hoe het zit met die klikgeluiden,voor mij hoeft het ook niet.

Euroke0
17 April 2007, 20:36
Als ik er even tussen mag komen, die klikgeluiden vind ik persoonlijk ook gemakkelijk, omdat ik dan weet dat ik juist geklikt heb en dat internet explorer reageert... Mss is dat bij die andere persoon ook zo?

urbain
17 April 2007, 22:12
als internet reageert zie ik dat ook zonder klikgeluiden.

Euroke0
17 April 2007, 22:55
ik vind het gewoon gemakkelijk... En k ben dat zo gewoon...