Volledige versie bekijken : msn



stijncocquyt
3 April 2007, 17:03
ik probeer een map te delen met iemend en er komt een foutmelding: deze computer ondersteunt geen gedeelde mappen. mijn pc ondersteunt ze normaal wel maar sinds hij een recovery heeft ondergaan lukt het niet meer.
wat doe ik om dit te verhelpen?

thanks

Simply
3 April 2007, 21:19
Shared folders werken alleen met NTFS niet met FAT32

Dus kijk even hoe je HD is ingedeeld!

stijncocquyt
5 April 2007, 17:59
het is in fat 32
kan er iemand uitleg geven hoe dit juijt moet gebeuren om dit te converteren?
met de uitlegen die in msn help staan lukt het niet en er komt op dat het een verkeerde bestandsnaam is:wall:

thanks

g_man
5 April 2007, 18:13
Als je jouw hard schijf wilt converteren naar NFTS, dan is daar een handig gereedschapje voor. (Maak altijd een back-up van je harde schijf voordat je ermee aan de slag gaat!)


Open de command prompt (Start -> Uitvoeren -> cmd)

Type in het geopende schermpje de volgende tekst: convert drive_letter: /fs:ntfs

Bij drive letter dien je de letter van de harde schijf in te tikken (dus als de schijf D: is, type dan convert D: /fs:nfts in)

Als de harde schijf gebruikt wordt zal de harde schijf bij de eerstvolgende start up worden geconverteerd.

stijncocquyt
8 April 2007, 23:02
ok mercie

nightraver
9 April 2007, 07:10
@g_man: Kan je dit doen zonder gegevens verlies of ben je u gegevens kwijt als je ze converteert net zoals bij een format ?

grtz nightraver.

Pilote
9 April 2007, 08:06
@g_man: Kan je dit doen zonder gegevens verlies of ben je u gegevens kwijt als je ze converteert net zoals bij een format ?

grtz nightraver.

Normal geen gegevens verlies !