Volledige versie bekijken : verandering Belgacom naar EDPnet



rap
3 April 2007, 18:13
Dear all,

Kleine voorhistorie.
Had op 15dec06 mij ingeschreven voor het adsl+digital tv promo van Belgacom, proefaanbod voor 3 maanden. Zeer, zeer tevreden over de helpdesk, schitterend hulp aan gehad, vriendelijk en vol geduld. 10 op 10.
Over digital tv spreek ik me niet uit daar ik zeer weinig tv kijk. Mij ging het erover om mijn eerste passen in providerland te zetten. Bij deze moet ik zeggen dat het ieder zijn keuze is maar voor mij goed voor het begin maar naarmate de tijd verliep, kwam ik duidelijk tot constatie dat Belgacom duur en traag is voor wat het is. Dus op zoek naar naar andere provider en mijn keuze viel op EDPnet. Mij ingeschreven dd 15 maart en vandaag telefoon gehad van Belgacom dat mijn nieuwe provider verwerkt en aangesloten is.
Eventjes een belletje naar EDPnet geplaats, hulp gehad om router te resetten en ja, alles werkt perfect. Betaal nu 29.95eur/maand voor 20GB met een snelheid van 6144kbps download en 640kbps upload. (af te wachten of het werkelijk zo is) Nu, dit is zowiezo sneller dan Belgacom, 10GB meer en 10eur/maand goedkoper.
Dus voor diegene die vers van de pers willen weten hoe het allemaal verliep, bij deze weet U het. Vlot, vrij snel en belangrijkste, zonder problemen.
Tevens bij Belgacom deze middag al hun apparatuur afgegeven, buiten de modem die ik gratis behou,,(was bij de deal bij hun promo) en verliep zonder enig commentaar/probleem.

Grtz

rap

rap
4 April 2007, 20:09
dear moderators,

mag slotje op.

Thanks

Grtz

rap