Volledige versie bekijken : telenet meter



dewoef
6 April 2007, 02:44
wie heeft dit ook
op 3april is mijn meter op 0 gezet en volgens telenet zou de meter voor down en upload tesamen zijn vanaf april maar bij mij is het nog de oude methode dus 2 balken
wat ik ook niet versta dat ik al 2 dagen op 2% van download blijf staan en ik heb toch al wat opgebruikt zeker meer den die 2% hij verzet hem niet
ik weet niet wat er gaande is bij telenet maar voor mijn part mag dat meterke een ganse maand zo blijven staan ik zal daar dan wel gebruik van maken
groeten van dewoef

fryum
6 April 2007, 05:42
Ik begrijp er ook niks van; ik sta nu al sind begin februari op 0% :D
Mij hoor je niet klagen daarover !

urbain
6 April 2007, 11:21
hoe krijgen jullie dat metertje dan te zien ??
Ik moet telkens eens gaan kijken op my webmail of zoiets en dan zie ik in tekstvorm hetgeen ik al verbruikt heb.
Maar jullie spreken van een meterje op je bureaublad of niet ?

woepi
6 April 2007, 11:34
hoe krijgen jullie dat metertje dan te zien ??
Ik moet telkens eens gaan kijken op my webmail of zoiets en dan zie ik in tekstvorm hetgeen ik al verbruikt heb.
Maar jullie spreken van een meterje op je bureaublad of niet ?
http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=8

urbain
6 April 2007, 12:24
Bedankt Woepi voor deze info.

Nu weet ik het pas weer ; ik had zoiets al eens gebruikt vroeger (eerste meters)maar dat werkte van bijlange niet goed;ik had problemen met verbindingen en ook kwa snelheid liep het compleet fout.
Ik denk dat deze (nieuwe) het wel beter zal doen.

urbain
6 April 2007, 12:29
Ik begrijp er ook niks van; ik sta nu al sind begin februari op 0% :D
Mij hoor je niet klagen daarover !

Tiens ik heb dat niet mijn meter staat hier bijna op 99% download en 22,50% upload.
Zou het niets anders moeten zijn ???
Normaal was de afspraak toch dat er geen verschil meer zou mogen zijn of zoiets(kreeg je niet evenveel download als upload bij telenet ?)

PeterN
6 April 2007, 13:26
Ik dacht dat ik gelezen had 'in de loop van april', dus geen datum gespecifieerd;)

firefreak
6 April 2007, 13:39
Een vraagje het is misschien niet echt regelemteir maar er bestaat een progje waarbij je je ip kunt veranderen , maar komt er dan iets bij je telemeter ?

PeterN
6 April 2007, 14:11
Uw ip krijg je van uw provider dus die rekenen het wel aan ;)