Volledige versie bekijken : HP Systeemherstel stopt bij laatste stap



Silverwing
6 April 2007, 21:12
Ik heb op een HP pc het volledig HP systeemherstel gedaan omdat de pc van eigenaar wisselt en ik dit de makkelijkste oplossing vond ipv alle programma's te verwijderen etc.
Alles is prima verlopen tot bij de laatse stap.
Er staat op het scherm,bedankt,alle bewekingen zijn voltooid,en wanner ik op voltooien klik komt er een zandloper en daar blijft het ook bij.
Heb de pc al enkele malen terug laten herstarten maar steeds gebeurd hetzelfde.
Heb ook de herstel dvd die indertijd gemaakt is ingestoken maar dan krijg ik dat deze dvd niet geschikt is voor dit type HP pc.:wall:
Hoe krijg ik deze pc terug aan de praat?

Baloeke
8 April 2007, 18:55
Probeer eens met een orginele cd van windows om je systeem te herstellen, denk dat het de "R-toets" is na opstarten van de cd.

Silverwing
9 April 2007, 15:37
Het probleem is inmiddels opgelost,heb de oplossing gevonden op de site van HP.
Blijkt dat het wel enige uren kan duren vooraleer de pc na een systeemherstel terug normaal opstart.
Heb hem dus gewoon opgezet en na enkele uurtjes was alles idd opgelost.
Deze mag dicht

Kokki
9 April 2007, 15:52
Even nog een opmerking. Check voor alle veiligheid of je documenten wel weg zijn. Het systeemherstel van HP ken ik niet, maar bij een systeemherstel van XP blijven je doc's onaangeroerd.

compuchrisje
9 April 2007, 21:06
Nee Kokki, een recovery van een HP is iets anders dan een systeemherstel via XP. Het betekent gewoon dat de naakte installatie van de computer wordt teruggezet zoals hij was bij aankoop. Betekent dus ook format en volledige nieuwe (oude) installatie.