Volledige versie bekijken : foutmelding



minoe
8 April 2007, 20:18
Mijn zuster krijgt soms de foutmelding 0x745f2780.
Doe dan het volgende waarmee het probleem tijdelijk opgelost is maar blijkbaar na enige tijd terugkeert(ongeveer 1 maand)
Eerst schakel ik de automatische updates uit.
Vervolgens start ik opnieuw op en update ik handmatig(windows update)
Daarna zet ik automatische updates terug aan en start ik opnieuw op.
De problemen zijn dan van de baan.
Na enige tijd echter blijkt dit probleem terug te komen.Mijn zus haar pc loopt dan vast en ze kan niets of weinig meer doen.
Iemand die weet hoe ze definitief van dit probleem kan afkomen

nielsvandesype
9 April 2007, 23:36
Dit is wat ik nog gevonden heb : http://swigartconsulting.blogs.com/tech_blender/2006/07/index.html (wel Engelstalig)

minoe
10 April 2007, 00:47
Dit is wat ik nog gevonden heb : http://swigartconsulting.blogs.com/tech_blender/2006/07/index.html (wel Engelstalig)
Heb deze al geprobeerd.De gemakkelijkste(tweede methode)toch.De eerste methode lijkt me te gevaarlijk om te proberen aangezien mijn engels gene vetten is.Toch bedankt:good:

nielsvandesype
10 April 2007, 13:52
Dit moet je doen
Ga naar start,uitvoeren,typ hier services.msc druk op enter
Klik met je rechtermuisknop op de service Automatische update en kies voor eigenschappen,aanmelden en selecteer daar lokale systeemaccount,service kan interactief met bureaublad worden uitgevoerd mag niet aangevinkt staan. Zoja haal het vinkje dan weg en bevestig door op toepassen en ok te drukken.
Op het tabblad algemeen moet er bij opstarttype automatisch staan en gestart.
Ga terug naar start,uitvoeren en typ hier REGSVR32 WUAPI.DLL en druk op enter . Normaal zou je een melding moeten krijgen dat de actie geslaagd is. Dit moet je herhalen voor de volgende commando's:
REGSVR32 WUAUENG.DLL
REGSVR32 WUAUENG1.DLL
REGSVR32 ATL.DLL
REGSVR32 WUCLTUI.DLL
REGSVR32 WUPS.DLL
REGSVR32 WUPS2.DLL
REGSVR32 WUWEB.DLL

Herstart je pc.
Ga dan naar start uitvoeren en typ hier cmd en druk op enter.
Ty vervolgens net stop WuAuServ en druk op enter.
Typ bij uitvoeren %windir% en druk op enter
Hernoem de map SoftwareDistribution naar SDoud.
Tenslotte ga naar start, uitvoeren , typ cmd druk op enter.
Typ vervolgens net start WuAuServ en druk op enter.

minoe
10 April 2007, 16:10
Gaan we even proberen als ze deze foutmelding nog eens krijgt.Bedankt voor het vertalen hiervan.
Mag voorlopig slotje op