Volledige versie bekijken : probleem bij installeren



chielius
14 April 2007, 12:05
hallo,
ik heb een probleem bij het installeren van microsoft office 2003
na dat ik de produckt key heb ingegeven begint hij te installeren
maar na 1 uur was er nog geen vordering hij bleef steken op 0% weet er iemand waaraan dit zou kunnen liggen?
ik moet wel erbij zeggen dat dit een gekopieerde cd is van de orginele want de orginele is een beetje stuck :lol:
nu hoopk dan maar da die gekopieerde ok nie stuck is zkr

greets chiel

Baloeke
14 April 2007, 12:15
De kans bestaat erin, als je deze hebt gekopieerd, er wat fouten ingelopen zijn, tijdens het kopieren. Er zitten op zo een cd, denkelijk ook verborgen bestanden, die noodzakelijk zijn om een installatie van een programma uit te voeren.
Ook kan die copy beschadigd zijn.

firefreak
14 April 2007, 12:55
Kun je een beschadigde disc laten inwisellen ?

chielius
14 April 2007, 13:00
Kun je een beschadigde disc laten inwisellen ?
niet dat ik weet

compuchrisje
14 April 2007, 20:33
Sorry dannyma, vriendelijk aangeboden, maar spijtig genoeg illegaal. CD's branden is nu niet mijn hobby, maar ik meen gelezen te hebben dat je alsnog een originele CD mét beschadigingen zou kunnen branden met een progje. Best mogelijk dat het zelfs in onze downloadsectie te vinden is ook nog. In elk geval de moeite om het uit te proberen, een CD-tje is niet meteen een grote investering.
En nee, een beschadigde CD kan je niet inwisselen, normaal ook he. Als je auto een panne heeft krijg je ook geen nieuwe.

firefreak
15 April 2007, 08:38
Sorry dannyma, vriendelijk aangeboden, maar spijtig genoeg illegaal. CD's branden is nu niet mijn hobby, maar ik meen gelezen te hebben dat je alsnog een originele CD mét beschadigingen zou kunnen branden met een progje. Best mogelijk dat het zelfs in onze downloadsectie te vinden is ook nog. In elk geval de moeite om het uit te proberen, een CD-tje is niet meteen een grote investering.
En nee, een beschadigde CD kan je niet inwisselen, normaal ook he. Als je auto een panne heeft krijg je ook geen nieuwe.


Ja dat is waar. Maar mijn cd van XP werkte niet meer dus ik terog naar die winkel en een week later had ik een nieuwe cd zonder iets te betalen.

boneless
16 April 2007, 10:35
Als het nieuw is en beschadigd krijg je uiteraard een nieuwe. Of er doet weer iemand moeilijk natuurlijk.

Wayne
21 April 2007, 13:40
Als je een officiele licentie hebt dan kan je overal zulk een cd krijgen.
Wat ben je trouwens met een officiele cd als je de officiele key niet hebt.
(zelf meegemaakt met office dus)