Volledige versie bekijken : vraag ivm windows onderdelen



gwenn
17 April 2007, 00:43
hallo ik heb eens een vraag
in windows zit standaard outlook expres en looknmeet en moviemaker
maar nu is mijn vraag ik krijg deze niet uit programma files verwijderd akn iemand mji hierbij helpen

g_man
17 April 2007, 06:20
Standaard windows onderdelen verwijder je niet zomaar... Je doet dat best via het configuratiescherm > software en dan links zie je windowsonderdelen toevoegen of verwijderen...en dan je mss je windows cd klaarhouden. :) ;)

PeterN
17 April 2007, 07:52
Ook opletten als je automatische update van windows toelaat. Het kan zijn dat jij het verwijdert en dat de updates hem dan daarna terug installeert:)
Ik weet niet als die progs onder 'automatisch' vallen daar ik nooit automatische updates toelaat ;)

gwenn
17 April 2007, 10:02
mijn windows is tot het latste ge update en ik krijg het niet uit mijn windows verwijderd kan iemand me helpen ??? ik heb ok in heel mijn register alles van outlook en moviemaker en frontpage verwijderd maar deze kan ik nu nog steeds nie verwijderen uit programma files

gabriel
18 April 2007, 19:46
http://www.mvps.org/ecvogel/kb/XP_remove_progs.htm
lees even dit lees het eventueel 10x !!!!!!! :) :)

g_man
18 April 2007, 20:18
mijn windows is tot het latste ge update en ik krijg het niet uit mijn windows verwijderd kan iemand me helpen ??? ik heb ok in heel mijn register alles van outlook en moviemaker en frontpage verwijderd maar deze kan ik nu nog steeds nie verwijderen uit programma files
Heb je het gedaan op de manier waarop ik het zei? Je stelt wel vragen maar je geeft géén enkele feedback over wat je gedaan hebt...

compuchrisje
18 April 2007, 21:02
@ Gwen: de enige manier om onderdelen van windows te verwijderen is mét de installatieCD in de CD-speler en via het configuratiescherm - software - windowsonderdelen toevoegen en verwijderen. In het venster dat je dan krijgt kan je per onderdeel items verwijderen die je niet wenst te gebruiken.
Dus doe wat G-man je al eerder vertelde

Standaard windows onderdelen verwijder je niet zomaar... Je doet dat best via het configuratiescherm > software en dan links zie je windowsonderdelen toevoegen of verwijderen...en dan je mss je windows cd klaarhouden. :) ;)
<!-- / message --><!-- sig -->

g_man
18 April 2007, 22:11
@ Gwen: de enige manier om onderdelen van windows te verwijderen is mét de installatieCD in de CD-speler en via het configuratiescherm - software - windowsonderdelen toevoegen en verwijderen. In het venster dat je dan krijgt kan je per onderdeel items verwijderen die je niet wenst te gebruiken.
Dus doe wat G-man je al eerder vertelde

Nu als die al in 't register heeft liggen klooien...zal er niet meer veel van verwijderen in huis komen vrees ik...allen linken (dll's) dood...