Volledige versie bekijken : Tune-up



gideon
17 April 2007, 14:36
http://www.tune-up.com/

Handig programma om je bureablad en alles te veranderen en nog meer zooi!

GuntherS
17 April 2007, 15:58
Ik gebruik TuneUp Utilities 2006.
Prachtig programma om je PC weer sneller te laten werken: Geheugendefrag, registrycleaner, diskcleaner, optimizer,...

Slayer666
17 April 2007, 16:20
Ik gebruik tune-up 2007 sinds kort. Het is een echt heel fijn programma. Je kunt er echt alles in aanpassen. Ook de disc docter is een mega fijn programma. het is inderdaad echt een aanrader

gideon
17 April 2007, 16:39
niet dus!? Thanks!

nielsvandesype
22 April 2007, 12:15
Tune-up is Tune up utilities. Zo eigenlijk spreken jullie beiden over het zelfde programma als gideon aanbeveelde. Ik gebruik het ook en ben er zeer tevreden over.

2B's
22 April 2007, 12:47
Ik heb tune-up utilities vorig jaar van mijn PC gesmeten. Je kan immers het opstarten van je PC een heel andere outlook geven maar.... Als je Norton Ghost draait om je back-ups te maken, dan krijg je problemen. Bij het maken van een back-up houdt Ghost immers ook rekening met je veiligheid en weigert ie permanent alle werking. Daar was maar één oplossing voor... toedeloe tune-up

nielsvandesype
22 April 2007, 16:20
Ik heb tune-up utilities vorig jaar van mijn PC gesmeten. Je kan immers het opstarten van je PC een heel andere outlook geven maar.... Als je Norton Ghost draait om je back-ups te maken, dan krijg je problemen. Bij het maken van een back-up houdt Ghost immers ook rekening met je veiligheid en weigert ie permanent alle werking. Daar was maar één oplossing voor... toedeloe tune-up


Ik blijf van tune up styler af dat vind ik te gevaarlijk. De register en bestandcleaner zijn wel veilig.

dannyma
22 April 2007, 16:48
cool progje want ik heb er toestanden met kunnen verbeteren .

Clioke16V
24 April 2007, 01:13
gebruik deze al meerdere jaren en idd beste wat ik tot nu toe van die dingen heb gehad.

veilig, simpel en goed.

wolfskin
24 April 2007, 08:28
Ik heb tune-up utilities vorig jaar van mijn PC gesmeten. Je kan immers het opstarten van je PC een heel andere outlook geven maar.... Als je Norton Ghost draait om je back-ups te maken, dan krijg je problemen. Bij het maken van een back-up houdt Ghost immers ook rekening met je veiligheid en weigert ie ......

Heb ook beide progjes en lukt bij mij zonder problemen? welke versie heb jij van Ghost? Ik zelf heb Ghost 2003. Werkt perfect samen.

NiekR
24 April 2007, 18:20
Ik heb TuneUp 2007! :) - Ben er erg tevreden mee. ;)