Volledige versie bekijken : Computer schoon met één klik ... !



Phil O'Sophe
17 April 2007, 18:31
Wie heeft er ervaring met Ashampoo Magical Optimizer.
Volgens de literatuur: "Maak je PC schoon met 1 klik".

Dank voor elke reactie.

compuchrisje
17 April 2007, 19:19
Ik, twee keer zelfs en 'k was twee keer content dat er preventief toch een registerkopie werd aangemaakt. Is een prachtig programma, dat je als gratis wordt aangeboden, maar je moet dan wel tevreden zijn met een onophoudelijke stroom aan aanbiedingen om wél te kopen.
Je kan die gerust gebruiken, als je héél duidelijk alles naleest, instelt wat wél en wat niet onder handen mag genomen worden en na het registerkopie, pas dàn kan je die one-click toepassing regelmatig met een gerust gemoed gebruiken.

Mp3Tjoeper
17 April 2007, 21:23
Heb het hier ook draaien nu,
cd zat bij Clickx magazine april 2007

Na registratie krijg je de sleutel

En ruimt potverdikke goed op hoor :good: ( beter dan de kids dat hier doen hihih )

Prima progje

Krikkie
17 April 2007, 23:16
Is een prachtig programma, dat je als gratis wordt aangeboden, maar je moet dan wel tevreden zijn met een onophoudelijke stroom aan aanbiedingen om wél te kopen.

Dit kan je vermijden door eerst een nieuw bv. hotmailadres aan te maken waarop je je code doorgestuurd krijgt, daarna laat je dat mailadres gewoon vervallen.
Maar je moet er wel opvoorhand aan denken anders heb je voor wat ik ook had... Spam dus.

Groetjes Krikkie

minoe
6 May 2007, 15:48
Ook nog geen problemen mee gehad.

Pcfreakske2000
24 May 2007, 22:22
Wie heeft er ervaring met Ashampoo Magical Optimizer.
Volgens de literatuur: "Maak je PC schoon met 1 klik".

Dank voor elke reactie.



@Phil O'Sophe : Ik kan je wel een gratis alternatief melden die ook je pc schoon houdt, namelijk : CCleaner ( http://www.ccleaner.com )



Dat is een freeware programma ( gratis dus ) en het doet goed zijn werk.


Ik zie niet in waarom je zou betalen voor een ander pakket als er gratis alternatieven bestaan, zonder reclame en dergelijke.

Swatje
25 May 2007, 08:10
@Phil O'Sophe : Ik kan je wel een gratis alternatief melden die ook je pc schoon houdt, namelijk : CCleaner ( http://www.ccleaner.com )



Dat is een freeware programma ( gratis dus ) en het doet goed zijn werk.


Ik zie niet in waarom je zou betalen voor een ander pakket als er gratis alternatieven bestaan, zonder reclame en dergelijke.

Dit moet ik beamen, werkt prima

bellejt
25 May 2007, 12:21
ik heb dat hier ook draaien omdat het bij clickx gratis bijzat.Werkt hier perfekt.Voor hun latere mails heb ik gewoon hun adres geblokt in mijn spamfighter (is trouwens ook gratis).:)

Pcfreakske2000
28 May 2007, 19:51
Dit moet ik beamen, werkt prima

@Swatje : Goede ( meestal gratis ) software moet gepromoot worden,hé ?
Of niet soms ?

nojs
28 May 2007, 22:13
@Phil O'Sophe : Ik kan je wel een gratis alternatief melden die ook je pc schoon houdt, namelijk : CCleaner ( http://www.ccleaner.com )



Dat is een freeware programma ( gratis dus ) en het doet goed zijn werk.


Ik zie niet in waarom je zou betalen voor een ander pakket als er gratis alternatieven bestaan, zonder reclame en dergelijke.


Dit moet ik beamen, werkt prima

Ja maar het verwijderd enkel de temporary internet files, cookies, ..
het is dus geen spyware scanner h

compuchrisje
28 May 2007, 23:33
Klopt Nojs, het is een ruimer van ballast, ballast die windows tijdens het werken zelf altijd veroorzaakt en dat is niet te vermijden. Met Regcleaner, CrapCleaner doe je net hetzelfde. Tijdelijke files, installatiebestanden, resten van verwijderde programma's, de opname van dit alles in het register, hiervoor zijn deze cleaners bestemd.
'k Denk dat het trouwens ook niet de vraag was van Philosophe, maar malware verwijder je inderdaad met andere progs. Dus ook niet met Ashampoo.

Phil O'Sophe
29 May 2007, 22:16
@Phil O'Sophe : Ik kan je wel een gratis alternatief melden die ook je pc schoon houdt, namelijk : CCleaner ( http://www.ccleaner.com )



Dat is een freeware programma ( gratis dus ) en het doet goed zijn werk.


Ik zie niet in waarom je zou betalen voor een ander pakket als er gratis alternatieven bestaan, zonder reclame en dergelijke.

Dank voor deze info Pcfreakske, maar CCleaner had ik vroeger al geïnstal-
leerd en ben er ook tevreden van.
Wou enkel eens vernemen of er gebruikers van Ashampoo content waren.

Pcfreakske2000
16 June 2007, 22:59
Ja maar het verwijderd enkel de temporary internet files, cookies, ..
het is dus geen spyware scanner h

@nojs : Dat weet ik ook wel.

De topic ging toch over je pc "schoonmaken" ( cookies en dergelijke ), dacht ik ?

Phil O'Sophe
9 August 2007, 20:48
Ben ik alleen bij wie de laatste paar weken zoveel meer spam binnenkomt?

compuchrisje
9 August 2007, 21:28
'k Heb hier ook een paar "andere" mailtjes binnengekregen dan anders, maar niet overdreven veel. Zit je beveiliging (buiten je antivirusprog) nog in goeie schoenen? Anders es een hijackthislogje posten, het kan nooit kwaad om het even te laten nakijken. Update en draai regelmatig je spyware progs (adaware, asquaredfree, e.d).

Jule
9 August 2007, 21:41
1 spampje om de drie dagen. Komende van 2 in juni en 2 in juli. :p :D

Some_body
9 August 2007, 22:24
Ik heb der hier ook weinig last van :)

2B's
10 August 2007, 07:33
Niet meer spam dan anders...

Pjj
10 August 2007, 10:58
Ik heb nooit spam.
Serieus :p
Behalve op gmail, maar da's dan ook gwn aangemaakt voor alles te kunnen opslaan.