Volledige versie bekijken : Energiebeheer Vista



g_man
18 April 2007, 22:32
Heb recent Vista Ultimate NL als 2de boot...
Onder XP was de PC ingesteld dat na x-aantal min de PC in slaapstand ging. Ontwaken mocht met muis of keystroke...

Nu, onder Vista krijg ik dat niet gereed...PC valt wel in slaap, maar na ontwaken heb ik geen beeld...de PC springt terug aan, maar monitor/grafische kaart blijft achter...

Iemand een idee??

compuchrisje
18 April 2007, 23:49
Monitor met slaapziekte. Kan dat in je bios al niet ingesteld worden (wake on lan of zoiets).

nightraver
19 April 2007, 00:02
Hey g_man,

Voor de slaapstand in vista moet je eigenlijk sluimerstand nemen voor hetzelfde effect te hebben met die van xp, als je namelijk de slaapstand neemt dan krijg je het effect van de standby modus in xp.
Ik heb het getest en als je de instelling o deze screenshot overneemt zou het wel moeten lukken ( bij mij althans)

http://img133.imageshack.us/img133/8055/slaapstandim9.jpg

De hybride moet je uitzetten best want niet alle pc's ondersteunen dit blijkbaar.
Hopelijk lukt het bij u ook nu.

Grtz Nightraver.

g_man
25 April 2007, 11:09
Inslapen/sluimeren is geen probleem, enkel de monitor en/of de graka komt er niet uit...ik heb geen beeld erna...heb alle instellingen nagekeken en geprobeerd... :(

boneless
25 April 2007, 11:30
Is dat bij een desktop of een laptop?

Ik heb hetzelfde probleem met mn laptop. Moet ik laptop even dichtklappen en weer open doen. Is wel onder XP weliswaar...

nightraver
25 April 2007, 11:31
Ai das een ander probleem, dan vrees ik dat ik geen oplossing heb.