Volledige versie bekijken : Norton antivirus automatisch scannen



maes
19 April 2007, 08:00
Hallo, ik heb de Norton antivirus 2004 op mijn pc en betaal ieder jaar voor de updates. Ik heb de virusscanner zo ingesteld dat hij elke dag van de week automatisch scant om 21:00. Nu stel ik reeds enkele dagen vast dat dit niet meer automatisch gebeurt. Zelfs als ik aan de pc zit en ik stel de planning zo op dat hij moet scannen binnen twee minuten dan begint de scanner niet te werken na twee minuten gewacht te hebben. Bijgevolg moet ik handmatig scannen, wat wel kan. Heeft hier iemand soms een oplossing om de virusscanner toch weer automatisch te laten scannen op het vooropgestelde tijdstip en de vooropgestelde dagen?

Hartelijk dank!!

Jule
19 April 2007, 22:57
Heeft u enig idee wat er juist is verandert waardoor er mogelijks niet meer automatisch wordt gescand. Vroeger heb ik ook nog met Norton gewerkt en heb ooit hetzelfde probleem voor gehad. Ik meen me te herinneren dat dit toen kwam door een update van het backupprogramma dat iedere nacht een backup nam. Maar ik ben dit niet voor 100 % zeker.

Whiteman
20 April 2007, 09:59
waarom gebruik je geen gratis virus scanner er zijn er genoeg te vinden die gratis zijn en evengoed als norton

PorkyFrost
21 April 2007, 00:41
Hij vraagt niet welke AV hij beter zou gebruiken, hij betaald zijn norton dat is zijn keuze, hij vraagt hoe je automatisch scannen weer op moet zetten.
Het is al jaren geleden dat 'k norton had dus geen idee, srry

maes
23 April 2007, 06:40
Hij vraagt niet welke AV hij beter zou gebruiken, hij betaald zijn norton dat is zijn keuze, hij vraagt hoe je automatisch scannen weer op moet zetten.
Het is al jaren geleden dat 'k norton had dus geen idee, srry

Aan allen bedankt voor de reactie!!