Volledige versie bekijken : PDA Acer N30 nederlandstalig?



wim winters
19 April 2007, 20:35
Ik ben in bezit van genoemde ACER N30 - engelstalig. Daarom ben ik op zoek naar nederlandse (besturingssysteem?) omdat mijn vrouw hoofdgebruiker van de PDA is en moeilijk overweg kan met de engelstalige gebruiksuitleg. Er bestaat zoiets als ETACO? Graag reactie. Bij voorbaat dank.

Baloeke
20 April 2007, 21:42
Heb je deze onlangs aangekocht? indien ja zou er een mogelijkheid moeten zijn om de bestande om te wisselen voor een met nedlandse software. De site van Acer geeft toch 3 verschillende besturingsystemen aan.
Of je het besturingsysteem kan wijzigen betwijfel ik. In de meeste apparaten zit ergens een systeem herstel in, en ik weet niet hoe men die kan wijzigen.

wim winters
21 April 2007, 00:50
Het omzetten naar nederlands kost ongeveer 40 euro. Dat vind ik veel geld als ik het vergelijk met de aanschafprijs. Ik ben daarom op zoek naar freeware. Dit moet er volgens mij zijn.

Baloeke
23 April 2007, 21:34
Het omzetten naar nederlands kost ongeveer 40 euro. Dat vind ik veel geld als ik het vergelijk met de aanschafprijs. Ik ben daarom op zoek naar freeware. Dit moet er volgens mij zijn.
Voor een besturingssysteem, zal je altijd moeten betalen.
Prijzen voor een ACER N30 vind ik niet direct, voor een Acer N311 (http://www.pdastore.nl/pda/9603/Acer_N311_NL/) betaal je ongeveer 340 €. Dan is 40 € voor een aanpassing eigenlijk een peulschil

tsjonker
2 May 2007, 19:13
Deze vraag gaat al mee van toen de mio 168 uitkwam en heel populair werd.
Tot nu toe is er eens een post geweest van iemand die een progje gevonden had, maar dit werkte niet goed. Mss dat er hier nog iets te vinden is op het forum als je eens zoekt.

Voor zover ik weet gaat het dus niet.