Volledige versie bekijken : draadloos klavier en muis



broebels
21 April 2007, 20:53
hey, sinds ik een draadloze muis en klavier geinstaleerd heb kan ik met deze niet meer in het bios. hoe kan je de instellingen hiervoor veranderen?
dank bij voorbaat
mvg broebels

Baloeke
21 April 2007, 22:11
Dit klopt. Op de 2de pc hier is ook een draadloos toetsenbord en muis aangesloten. Om wijzigingen in je bios te veranderen zal je er even een toetsenbord met draad moeten aansluiten.

nightraver
22 April 2007, 07:19
Das raar, ik heb ook draadloos toetsenbord en muis en geraak zonder problemen in de bios hoor.

Grtz Nightraver.

Mp3Tjoeper
22 April 2007, 07:21
Heb ik speciaals dan ???
Ik geraak gewoon in mijn bios hoor :shy:

Logitech

broebels
22 April 2007, 07:39
dat klopt van allemaal, bij de ene pc heb ik een draadloos systeem van logitech en het loopt probleemloos bij de dochter is er nu een draadloos systeem van microsoft via usb en deze geraken niet in de bios.
maar hoe moet ik de bios veranderen zodat deze wel herkend worden, alvast bedankt voor de reacties

zariash
22 April 2007, 09:21
in je bios moet je dan usb support voor dos selecteren .
grtjs

nightraver
22 April 2007, 13:36
in je bios moet je dan usb support voor dos selecteren .
grtjs

Je of doen zoals ik gedaan heb en zo'n verloopstuk van usb naar een gewone muisaansluiting kopen, ik denk dat dat mischien ook de reden is waarom mijn bios mijn toetsenbord herkent ( de kabel van de ontvanger is aangesloten als een gewone muis)

Baloeke
22 April 2007, 13:57
Zal deze tips eens moeten proberen, zal wel eerst even moeten gaan shoppen om een voorloopstuk van usb naar een gewone muisaansluiting aan te schaffen.