Volledige versie bekijken : Sitecheck: Jeugdwerker.be (nieuwe versie)



MabadosS
22 April 2007, 13:23
Hallo,

Deze nacht heb ik de nieuwe versie van mijn site (www.jeugdwerker.be (http://www.jeugdwerker.be/)) online gezet.

Ik hoor graag jullie aan -en opmerkingen. (Zolang ze netjes en opbouwend zijn :) )

Volgende dingen staan sowieso nog op het TO DO lijstje:
[-]- De nieuws -en zoekertjes pagina moeten nog herwerkt worden, deze zijn nog restanten van de oude site en krijgen ook nog een modernisering :) [/-]
- De homepage zal ook nog herwerkt worden met de laatste zoekertjes en/of nieuwsberichten.
- Het forum moet nog in de site geïntegreerd worden.

Ik dank alvast iedereen die mij in vorige topics heeft geholpen met structurele problemen om de nieuwe site te maken.

Joga
22 April 2007, 13:51
Ziet er mooi uit! :good:

Jan Smit
22 April 2007, 15:27
Ziet er goed uit waarmee heb je de site gemaakt ?

MabadosS
22 April 2007, 17:40
Ziet er goed uit waarmee heb je de site gemaakt ?

De afbeeldingen zijn gemaakt in photoshop en de site zelf is een combinatie van dreamweaver en zelf gecodeerd.

Jelle
22 April 2007, 18:03
Een fout van bij het includen: je creëert één HTML pagina. In het geïnclude deel nog eens een head enzo opnemen moet dus niet en is ook fout. Ook worden je body en html tags twee keer geopend en gesloten. Je hebt dus eigenlijk één HTML pagina in een andere en zoiets kan alleen bij (evil) frames.

Verder vind ik het een mooiere site dan de vorige en ook het feit dat de frames weg zijn is een hele verbetering :)

MabadosS
22 April 2007, 18:15
Een fout van bij het includen: je creëert één HTML pagina. In het geïnclude deel nog eens een head enzo opnemen moet dus niet en is ook fout. Ook worden je body en html tags twee keer geopend en gesloten. Je hebt dus eigenlijk één HTML pagina in een andere en zoiets kan alleen bij (evil) frames.

Verder vind ik het een mooiere site dan de vorige en ook het feit dat de frames weg zijn is een hele verbetering :)

Ik heb het ook al willen merken bij het bekijken van de broncode.

Eigenlijk moet ik dus simpelweg in al de html pagina's die geïnclude worden enkel de body laten staan.
Juist?

Jelle
22 April 2007, 19:28
Ik heb het ook al willen merken bij het bekijken van de broncode.

Eigenlijk moet ik dus simpelweg in al de html pagina's die geïnclude worden enkel de body laten staan.
Juist?

Inderdaad, wel alleen maar de inhoud van die "extra" body, niet de body tags die er rond staan ook.

MabadosS
22 April 2007, 19:34
Inderdaad, wel alleen maar de inhoud van die "extra" body, niet de body tags die er rond staan ook.

Het staat op de to do lijst!

Bedankt!

ajaxloverr
22 April 2007, 20:04
mooi gedaan!

compuchrisje
22 April 2007, 21:25
Niet alleen de site vind ik een mooi inititiatief, ook de inhoud ervan, plus nog een forum. Veel mogelijkheden bij elkaar. In mijn boekske sta je van voor hoor!!

MabadosS
13 May 2007, 16:42
Alle to do's zijn nu uitgevoerd met als belangrijkste wijziging de homepage die nu interactief is met de laatste forum stats en topics.

Joga
13 May 2007, 20:38
Mooi! :)

eventure
13 May 2007, 23:07
ik kreeg deze fout (zag alles maar de fout stond er ook)

Notice: SSI.php kon geen sessie laden! Dit zou tot problemen kunnen leiden bij het uitloggen en andere functies - zorg ervoor dat SSI.php ingevoegd staat voor ook maar *iets* anders in je scripts! in /home/MabadosS/domains/jeugdwerker.be/public_html/fora/SSI.php on line 160

mvg
RObbe

MabadosS
13 May 2007, 23:15
ik kreeg deze fout (zag alles maar de fout stond er ook)

Notice: SSI.php kon geen sessie laden! Dit zou tot problemen kunnen leiden bij het uitloggen en andere functies - zorg ervoor dat SSI.php ingevoegd staat voor ook maar *iets* anders in je scripts! in /home/MabadosS/domains/jeugdwerker.be/public_html/fora/SSI.php on line 160

mvg
RObbe

Bedankt, ik zie de fout ook staan.

Heb voorlopig wel geen idee wat deze wil zeggen, maar ik onderzoek het.

MabadosS
27 July 2007, 21:40
De fout hierboven is ondertussen al lang opgelost, was gewoon een foute plaatsing van de ssi code.

Ik haal dit topic nog eens naar boven omdat nu ook het forum een eigen look gerkregen heeft.

Het standaard theme van smf is aangepast naar de kleuren van de hoofdsite, alsook de afbeeldingen.

Het forum is rechtstreeks te bereiken via www.jeugdwerker.be/fora (http://www.jeugdwerker.be/fora)

eventure
27 July 2007, 23:29
http://www.jeugdwerker.be/fora/index.php?topic=709.msg1080;topicseen#new staat foutje in de link naar vredeseilanden ;)

voor de rest, keep up the good work!