Volledige versie bekijken : ip adres



hyperstole
25 April 2007, 22:41
Hallo,

Ik ben nieuw op deze site dus ik weet niet of ik het in de juiste sectie heb geplaatst.

Maar mijn broertje heeft laatst lopen klieren op een site waar ik ook lid van ben en daardoor heeft de webmaster ons IP- adres geblokeert.
Hier baal ik dus echt van want het was echt een leuke site.
Nu vraag ik me af of ik mijn IP zou kunnen veranderen, of iets dat de site mij weer toe laat.
Wel heeft het hele huis + onze buren hetzelfde IP adres dus ik weet niet of het eventueel verandert zou kunnen worden.
maar als het kan, leg het me alsjeblieft uit.

nightraver
25 April 2007, 22:47
Heb ik niet echt een idee over.
Kan je niet gewoon een email proberen te verzenden naar de webmaster daar om u te verontschuldigen? al dan niet in uw broer zijn plaats.

compuchrisje
26 April 2007, 01:42
Maak je modem/router los en plug hem 's anderendaags terug in, kan helpen. Er zijn meerdere soortgelijke vragen hier gesteld, 'k stel voor om ze even op te zoeken, krijg je meteen een heel gamma tips!

Sidone
26 April 2007, 19:55
ga naar start uitvoeren typ "cmd" en dan enter dan krijg je een zwart scherm
typ daar als eerst "ipconfig /all" dan zie je je houdige ip
daarna typ je "ipconfig /release" daarna haal je de stroom van je modem eraf en wacht je 30seconden daarna doe je weer stroom op je modem en w8 tot die lampjes weer branden daarna typ je "ipconfig /renew"dan komt er te staan je aanvraag is verlopen kan niet verbinding krijgen met DHCP server
dan typ je gewoon weer "ipconfig /renew"
en dan heb je een nieuwe IP.

p.s ik heb Chello dus mijne veranderd als ik dit doe kweet niet hoe het met jouw provider zit mja probeer ma:p

Baloeke
27 April 2007, 22:50
Maak je modem/router los en plug hem 's anderendaags terug in, kan helpen. Er zijn meerdere soortgelijke vragen hier gesteld, 'k stel voor om ze even op te zoeken, krijg je meteen een heel gamma tips!
Om je even op weg te helpen kan (http://www.minatica.be/showthread.php?t=6063) je deze al eens lezen