Volledige versie bekijken : wat kan allemaal gebant worden?



Sidone
26 April 2007, 19:57
Bij zo'n spel die ik speel kon je tot nu toe aleen gebant worden via je IP maar ik heb gehoort dat er een nieuwe ANTI cheat protection komt en dat je Hardware gebant wordt.

ik wou vragen wat er allemaal gebant kan worden naast het IP.

en of je het wel of niet kan veranderen x)

PeterN
26 April 2007, 20:12
Ip ban : door voor een nieuw ip te zorgen is deze weg. (Is niet moeilijk)
Account ban : uw registratie account, nicknaam registratie email kan gebanned worden. Nicknaam en een ander registratie email nemen is niet moeilijk. De registratie hangt af in welke vorm. Voor bv een aangekocht online games heb je de registratiesleutel bij de game zitten. Is die gebanned kan je niet meer spelen.
Macadres : deze banned een pc en niet een gebruiker. Het unieke hardware adres dat iedere netwerkhardware heeft kan je ook veranderen met enige voorzichtigheid. Altijd het orginele nr onthouden!!!
Hardware: soms wordt bij registratie een key gemaakt van uw geformateerde harde schijf. Hier gaat het dan meer om beveiliging tegen kopieren ipv bannen

Sidone
27 April 2007, 08:13
Hmm bij die spel diek spel heb je geen account of key ofzo is gewoon een oud spel van 10 jaar maar wordt nog steeds gespeelt omdat ie gewoon goed is :p mja de uitgever ervan is allang het spel vergeten maar de spelers maken all die anti cheats dinen en nieuwe patches voor het spel daardoor leeft ie nog en nu komt er een nieuwe Anti cheat die je hardware bant wat kan ik daaraan doen dan Petern? meschien wordt me Macadres ook wel gebant hoe kan ik die veranderen???

Sidone
27 April 2007, 08:14
en btw bij die spel diek speel is er ook een ACP anti cheat panel als ik die aan zet heb ik nog steeds ban :s en me ip is al 30keer veranderd:p bant die jouw Mac adress dan?

PeterN
27 April 2007, 10:21
Geen idee wat het juist banned, zou mac adres kunnen zijn...maar als je het spel normaal speelt is er toch geen probleem?
Het zijn juist diegene die cheaten die de boel omzeep helpen voor de anderen. De gameplay is direct weg als er cheats kunnen gebruikt worden.

boneless
27 April 2007, 10:49
Inderdaad! Maar soms wordt er iets te makkelijk met de ban knop omgesprongen.

Sidone
27 April 2007, 10:58
Ik heb niet gecheat ik heb ruzie met die admin van spel ik had een keer tegen hem gespeelt en had hem geownt daar kon ie niet tegen hij zij dat ik ging cheaten ect... en toen had ie mij op die GBL gezet nu benk eraf mja er komt nieuwe anti cheat en daar gaat hij mij ook opzetten ik hoef niet te cheaten om erop te komen :s

boneless
27 April 2007, 11:12
Dat bedoelde ik. Welk spel speel je eigenlijk als ik vragen mag?

Sidone
27 April 2007, 11:55
Tuurlijk

Tactical Ops - Assault on Terror patch 3.5
het is net als CSS maar dan iets sneller ik heb ook CSS :p vindt To beter :)