Volledige versie bekijken : outlook opent te vaak.



Snuifje
27 April 2007, 14:14
hallo,

Ik zit met volgende probleem,

Als je van Mail agent een popup krijg dat je een nieuw email bericht heb, en je klik daar op dan opent hij ms outlook. Maar als je dan nog een mailtje krijg opent hij outlook opnieuw. Zou je dat kunnen veranderen dat je ms outlook maar een keer kan opstarten...

Groeten Snuifje

compuchrisje
27 April 2007, 20:56
Ik haat popups, vooral als je met andere dingen bezig bent. Zelfs bij messenger heb ik alle berichtgevingen melden uitgevinkt. Als ik tijd en zin heb zal ik wel beslissen of ik ga kijken of niet wie of wat er is.
Wat ik niet echt snap is dat outlook een tweede keer een venster opent. Meestal geeft dit conflicten. Sluit je na het bekijken van de gemelde mail wel telkens af?

Snuifje
27 April 2007, 22:24
haha compuchrisje je ben zeker niet de enige ik zelf heb ik er ook een hekel aan maar het voor een bedrijf waarvoor ik werk.

Maar nee er komen geen conflicten zover ik weet het is alleen erg rot omdat je alles door elkaar ga doen, het is gewoon net als met word je kan dat ook meerdere keren openen en dat hebben ze door gebracht in outlook. Dus ik zou eigenlijk iets van een regkey moeten hebben waardoor je hem maar een keer kan openen.