Volledige versie bekijken : office weg



noenkelMi
28 April 2007, 10:18
hallo,

vorige week heb ik mijn pc een beetje opgekuist.
Een beetje teveel opgekuist. :wall:
(ik dacht dat ik clip arts (o.i.d.) verwijderde, maar blijkbaar meer dan dat.
Nu kan ik niets meer in Word openen, ook Frontpage lukt niet. (De rest gebruik ik niet)
Wanneer ik iets in W of FP wil openen vanop mijn buroblad, krijg ik "Deze actie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd".

Maar, ik heb wel in mijn 'zoekresultaten" WINWORD.EXE gevonden (Program Files\Microsoft Office\Office10) , en wanneer ik daar op klik, opent W wel. :wtf:
Wat moet ik verder? Kan ik het zo regelen dat het toch nog werkt?

Voor Frontpage heb ik niets groter dan 3kb gevonden :frown:
(ik heb bij Hardware al aangegeven dat ik een nieuwe pc zal kopen, maar office er nog eens bij, maakt het natuurlijk een stuk duurder)

merci

Michel

Kokki
28 April 2007, 10:47
Heb je het systeemherstel al eens geprobeerd? Als het tenminste een win xp is.
Als je een nieuwe pc hebt, dan zal je om office te installeren een cd met key nodig hebben. Een werkende office op een andere pc is niet voldoende, helaas.

compuchrisje
28 April 2007, 14:36
Door schade en schande leren noenkel... zo heb ik het ook gedaan. Enkel ruimen in mappen waar je zélf wat geplaatst hebt! Dat is waarvoor Mijn documenten dient nietwaar? Voor de rest gebruik je best geprefabriceerde cleaners, zoals Regcleaner van Vuori of CCleaner (CrapCleaner), te vinden in onze downloadsectie.
Wil je even melden of de tip van Kokki werkt?

Baloeke
28 April 2007, 16:36
Je kan ook, moest je die cd hebben van office, deze in je cdrom station steken en vandaaruit kiezen voor herstellen.

Pcfreakske2000
28 April 2007, 16:44
hallo,

vorige week heb ik mijn pc een beetje opgekuist.
Een beetje teveel opgekuist. :wall:
(ik dacht dat ik clip arts (o.i.d.) verwijderde, maar blijkbaar meer dan dat.
Nu kan ik niets meer in Word openen, ook Frontpage lukt niet. (De rest gebruik ik niet)
Wanneer ik iets in W of FP wil openen vanop mijn buroblad, krijg ik "Deze actie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd".

Maar, ik heb wel in mijn 'zoekresultaten" WINWORD.EXE gevonden (Program Files\Microsoft Office\Office10) , en wanneer ik daar op klik, opent W wel. :wtf:
Wat moet ik verder? Kan ik het zo regelen dat het toch nog werkt?

Voor Frontpage heb ik niets groter dan 3kb gevonden :frown:
(ik heb bij Hardware al aangegeven dat ik een nieuwe pc zal kopen, maar office er nog eens bij, maakt het natuurlijk een stuk duurder)

merci

Michel



@noenkelMi : Je kan uiteraard ook kiezen voor het gratis ( en open-bron ) alternatief : OpenOffice.org 2.0 ( http://nl.openoffice.org ).

Dat is ook een oplossing, natuurlijk.


Dat is een keuze die jij uiteraard zelf moet maken.

noenkelMi
29 April 2007, 07:49
"Heb je het systeemherstel al eens geprobeerd"

Ja, heb ik al verschillende malen geprobeerd, daarnet ook nog eens; maar het werkt traag tot 1/4 en dan loopt het balkje tot het einde in 1 seconde. Achteraf krijg ik de mededeling dat het herstel niet geslaagd is. Wanneer ik op "help" druk, krijg ik de vermelding dat de pagina niet kan weergegeven worden.

"Door schade en schande leren noenkel"

Oh, dan ben ik nog dommer dan een ezel hoor. Heb in het verleden al zo'n stoten uitgehaald. Maar dacht dat het nu geen kwaad kon, want ik verwijderde toch 'maar' cliparts.

De Cd van Office heb ik niet meer (heb ik die ooit gehad???)

Open Office staat er momenteel op, en ik denk dat ik die van plan ben om te blijven gebruiken, want het enige dat ik van Office gebruik is Word.

Wat ik dus niet versta is dat ik die WINWORD.EXE gevonden heb, en wanneer ik daarop klik, dat WORD wel opent?

merci nog eens allemaal

Michel