Volledige versie bekijken : Paypal



novice
1 May 2007, 14:07
ik weet niet of dit hier juist staat.
is er iemand die ervaring heeft met Paypal?
wat zijn de eventuele nadelen?

2B's
1 May 2007, 15:17
Ik heb een tijdje echt actief op de PTR (paid to read) toer geweest en heb daarvoor een pay pal account aangemaakt. Dat is nu al enkele jaren zo en ik heb daar tot nu toe nog géén problemen mee gehad. Nadeel? Je moet er een visa of andere kredietkaart aan vast koppelen. Voordeel? Je visa gegevens worden door hen bewaard (geen codes!!!!) maar op een beveiligde locatie. Je kan dus makkelijk betalingen aanvaarden van derden maar er evengoed betalingen mee verrichten zonder dat je opnieuw al je gegevens moet inputten. Je account wordt gelinkt aan één of meerdere mailadressen die jij opgeeft. Pay pal is voor mijn part veilig (en ik heb tot hiertoe nog nooit kosten moeten betalen)

novice
1 May 2007, 15:29
bedankt voor het woordje uitleg!:good:

Simply
2 May 2007, 00:41
Kijk en snuffel hier (https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/cps/general/SecurityMain-outside)anders eens rond, daar vind je alle nuttige info ;)

g_man
2 May 2007, 16:33
Hier ook niets dan positief, zolang je betaald...dat is gemakkelijk, gewoon betalen aan emailadres...gaat dan gewoon van je VISA af. Ontvangen daarentegen brengt wél kosten met zich mee dus daar opletten.

2B's
4 May 2007, 17:41
bedankt voor het woordje uitleg!:good:

Bestaan ook bedankknopjes voor hoor.:p

novice
4 May 2007, 17:44
heb ze al 184 keer gebruikt,hoor:p
deze ene maal maakt mij geen spammer,hé...;)
't was in mijn enthousiasme...