Volledige versie bekijken : Op de troon



Pagina's : 1 [2]

filip
29 November 2008, 12:19
Nu peenif hier intrapte laat filip een kabel door dat gat zakken tot op die plateau en steekt de andere kant in het stopkontakt..... VLAMMM peenif geeft een gil springt van de troon ( de zekeringen zijn natuurlijk weg en iedereen loopt in paniek door elkaar ) , Filip komt aangespurt maar ..... Miss heeft alles zitten afloeren vanachter het gordijn en stapt op zijn duizende gemak op de troon , kruist zijn benen en zegt zo zie je maar , als twee honden vechten voor een been ......... filip en peenif kijken elkaar eens triestig in de ogen en druipen af...recht naar den toog om zich eens goed te gaan bezatten en zo deze grote nederlaag te verwerken...

Obsessed
29 November 2008, 21:21
Nu peenif hier intrapte laat filip een kabel door dat gat zakken tot op die plateau en steekt de andere kant in het stopkontakt..... VLAMMM peenif geeft een gil springt van de troon ( de zekeringen zijn natuurlijk weg en iedereen loopt in paniek door elkaar ) , Filip komt aangespurt maar ..... Miss heeft alles zitten afloeren vanachter het gordijn en stapt op zijn duizende gemak op de troon , kruist zijn benen en zegt zo zie je maar , als twee honden vechten voor een been ......... filip en peenif kijken elkaar eens triestig in de ogen en druipen af...recht naar den toog om zich eens goed te gaan bezatten en zo deze grote nederlaag te verwerken...
:rofl: :rofl:
Da's de eerste keer dat iemand anders mij op de troon plaatst :rofl: :rofl:
Thx Filip :bow:

Brengt ge me nu straks ook een Leffeke blond van aan den toog aub? :lol:

filip
6 December 2008, 10:57
Ja Miss als we realistisch blijven kon ik dat vanop het dak nooit halen om de eerste te zijn he ja Peenif zou ik wel verslagen hebben die was wat het noorden kwijt van die lekkere stroomstoot he hahahahaha.

filip
9 December 2008, 13:07
Hier vlug eens het stof afdoen Miss hangt al vastgeplakt
aan zijnen troon met spinnewebben...... die leeft toch nog he !!??
Ha ja toch zijn ogen volgen perfect mijn pint , hij zal in trance zijn.

peenif
9 December 2008, 16:50
In de rapte hier gepasseerd en inderdaad Missie is een cocconneke geworden, amaai zie die smachtende oogjes, die ziet af van de dorst zeg, even blazen en pftttt weg is hij, en ik zit weer op de troon.

Obsessed
10 December 2008, 16:20
In de rapte hier gepasseerd en inderdaad Missie is een cocconneke geworden, amaai zie die smachtende oogjes, die ziet af van de dorst zeg, even blazen en pftttt weg is hij, en ik zit weer op de troon.
Ge kunt mij de eerstvolgende dagen vinden "aan den toog" :rofl:

filip
11 December 2008, 09:01
Filip is nu druk bezig met een toog te metselen net naast de troon, zodat je vanop de troon gemakkelijk zelf aan uw pinten gaat kunnen , dit allemaal met het vooruitzicht van de volgende troonovername want die zit al met een ongelofelijk waterdicht plan in zijn hoofd.

filip
11 December 2008, 20:41
De toog is nu afgewerkt en is een pracht, de diensters staan al te trappelen om hier te mogen werken, dus dat is ook al geen probleem meer, nu begint Filip aan het volgende probleem, het dak is ondertussen ook gemaakt maar het urineren kan nog voor onverwachtse overnames zorgen dus werkt hij volgend plan ook nog af ............dit project wordt geplaatst aan de andere zijde van de troon en zoals je ziet volledig conform met de wetgeving en ook kwestie van Vlarem en Kyoto normen.

http://users.telenet.be/simcity/toilet.jpg

peenif
12 December 2008, 10:04
Kyoto gaat da nie over uitstoot van gassen - amaai die troon, je mag hem hebben, 'k ben hier weg. :D

filip
12 December 2008, 10:29
Ja Peenif als we iets doen dan doen we het goed he de electriciteit is ook al gekeurd se deze voormiddag , dus de ventilatoren draaien ook al voor de afzuiging , de muziekinstallatie geeft ook al een vrolijk deuntje het gaat hier een supergezellig hoekje worden.

Obsessed
26 December 2008, 23:18
Kyoto gaat da nie over uitstoot van gassen - amaai die troon, je mag hem hebben, 'k ben hier weg. :D
Tja, en aangezien die troon momenteel dus onbezet is zal ik me nog maar een tijdje neervleien :D.

filip
27 December 2008, 17:08
Hahaha , Obsessed, de troon was net geverfd met een mooi laagje vernis,
tja je zal nu niks anders kunnen dan blijven zitten he want je hangt eraangeplakt.
Hier een verse trappist voor u se met een schaaltje kaas erbij honger of dorst zal je niet krijgen hier.

Elboulle
28 December 2008, 18:33
Ik zet een hele bak trappist een eindje verwijderd van de troon, maar net in het zicht. Obsessed spurt naar de bak trappist, maar helaas, plaats kwijt...Muhahahaa. Nu ga ik me hier een eindje amuseren zie....ik ben eens benieuwd wie me hier uit gaat krijgen...(oh ja, de verf was al droog nu...)

filip
1 January 2009, 23:51
Amaai zeg , zit jij hier nu nog ?
Het is nieuwjaar geweest hoor .........
Niet moeilijk dat ze u de troon niet kwamen afnemen iedereen was gaan feesten.
Allee hier se nog een kluts champagne , het koolzuur is er al uit en het staat al wat warm , maar het is beter dan niks he Elboulle.
Hier nog wat verdroogde toostjes met kaviaar, voor de rest is alles op denk ik.
Allee zeg kom dat nu tegen ....... heb jij dat vuurwerk niet gehoord toch ?

christy
23 January 2009, 01:45
jij zit al te lang op die troon Elboulle hoor dat er is bom alarm iedereen naar de schuilkelder en ik op de troon haha (het alarm was vals)
leve christy

namaste
23 January 2009, 03:43
En om het hier wat spannender te maken, maken we er een actie film van:
Ik pak mijn shot-gun uit de bezem kast en plant een kogel recht tussen je 2 ogen. En je rolt van de troon. Ik wacht even tot mijn onderdanen, al het bloed en hersenen van de muur en troon hebben geschraapt en zet me welgekomen neer op mijn derrière.

Lang leve namaste!


ps: (rip christy: 28/07/2007 - 23/01/2009) :D

filip
23 January 2009, 08:09
Er kwam precies niet veel bloed niet meer uit, zij zal al dood geweest zijn, het zal een echt bomalarm geweest zijn....

christy
23 January 2009, 13:39
ik moet jullie teleurstellen ik ben tegen bloedvergieten en zeker als het dat van mij is.
op de troon zat een cloon dus adieu voor die cloon,ik kom stiekem binnen via een geheime deur die ik heb ontdekt en vedoof heel de zaal meteen chloroformbommetje en laat daarna de zaal ontruimen en verluchten dus,

LEVE CHRISTY

peenif
24 January 2009, 10:38
Kom hier effen piepen om te zien of het waar is wat men over christy vertelde, maar neen hoor, ze zit daar in levende lijve in een hoekje van de troonzaal met een laptop de langlopers van Minatica aan het bijwerken, ik aarzel dus geen moment en zet mij erop, weglopers zijn plaatsverkopers.

May God bless Minatica

LEVE PEENIF

christy
24 January 2009, 17:14
jou krijg ik ook nog van die troon ik vind wel iets

filip
24 January 2009, 18:16
@christy, om te beginnen sluiten we alle nutsvoorzieningen af se
water, gas, electriciteit, en we zeggen de brouwer op ook .

En dat is nog maar het begin om hem uit te roken he.

christy
26 January 2009, 01:39
filip jij mag al die opdrachten uitvoeren als je persé wil maar dat duurt te lang ik heb een blaaspijp met een verdovend pijltje van een pygmee gekregen,daar blaas ik nu op en peenif zal een klein prikje voelen en niet meer kunnen bewegen.
nu mag jij hem oppakken en buiten de deur zetten en jij wordt mijn raadsman dus
LEVE CHRISTY

peenif
26 January 2009, 15:03
uw raadsman is corrupt die zal ik wel eens omkopen maar 'k weet nog niet met wat - watch out

namaste
27 January 2009, 16:31
Terwijl filip en peenif hun complot aan het smeden zijn, en alleen struikelen over de prijs die peenif moet betalen.

Druk ik op de geheime knop die niemand buiten ik weet en ineens valt christy door een valluik (die maar 1 keer gebruikt kan worden) en valt diep in de duistere uitgeholde tunnel die door de vrijmetselaars is gemaakt 100 jaar geleden gemaakt is geweest.

Zo zit christy voor eeuwig opgesloten.

Ik zet mij op de troon met een ondoordringbaare bokaal van glas over mij heen, en ik neem dezelfde bewaking als president Obama, paar 100 tal snipers die je niet ziet, en een stuk of 1000 veiligheidsagenten van secretservice,fbi,cia,dea. Daar boven op heb ik naar een goeie vriend van mij gebeld Osama bin laden en laat ik zijn mannetjes van over heel de wereld zich verzamelen rond mijn paleis zodat niemand in een straal van 100 km kan binnedringen (ook niet in het luchtruim.)

wat is fantasie toch leuk he :D

filip
27 January 2009, 21:03
A peace of cake, vanaf 2 a 300 km van de troon beginnen wij te boren met professor barabas zijn speciale duikboot waar hij mee naar het centrum van de aarde kan duiken, we boren via gps tot onder de stolp we lichten efkes een tegel op en schieten een verdovend pijltje in uw nek, uw 1000 veiligheidsagenten halen u vanonder uw stolp en lopen met u naar de kliniek, peenif is ondertussen al op de troon gesprongen want hier is niemand meer te bespeuren.
Op de voordeur van barabas hangt er een bord met erop KLINIEK.
De veiligheidsagenten vliegen daar binnen, maar zitten in Barabas zijn teletijdmaschiene, ik sta daar ondertussen al te wachten en druk op de knop FLITSSSSS en jullie zitten terug in de tijd van de Romeinen en daar is het elk met de zijnen, en nu kan je zitten wachten tot we eens het zot in onze kop krijgen om u terug te flitsen.Nu boor ik efkes tot bij christy en breng haar naar boven om mee te feesten.
Peenif zit ondertussen al met een grote trappist voor zijn neus.

Obsessed
28 January 2009, 01:37
:rofl::rofl::rofl: Inspiratie, inspiratie, inspiratie :rofl::rofl::rofl:

christy
28 January 2009, 14:21
bedankt voor de bevrijding filip ik dacht even dat ik mijn geheime acsesoires al moest prijs geven,maar dat feesten daar doe ik wel mee maar we moeten toch op onze hoede zijn.
ik gun je de troon

peenif
28 January 2009, 14:46
bedankt voor de bevrijding filip ik dacht even dat ik mijn geheime acsesoires al moest prijs geven,maar dat feesten daar doe ik wel mee maar we moeten toch op onze hoede zijn.
ik gun je de troon

Efkes goed kijken christy 't is Peenif die op de troon zit - filip is met een mand streekbieren gaan feesten.

christy
28 January 2009, 15:27
sssorrry mmmaar alz gge all wwat oppp hept zzzziet ge nniet gggoed mmmeeer ddrrrinnken op een lege mmaag iz niet zo goed sssucsssez op de trrroon peenifff

filip
29 January 2009, 21:33
Hahaha .... peenif had die stolp over zich getrokken omdat er niemand een trappist zou kunnen pakken. Nu zit die daar muilen te trekken van zattigheid en als zijn euro niet valt zal hij zat blijven want den alcooldamp kan niet vanonder zijn stolp

peenif
29 January 2009, 21:47
Hahaha...ik zit hier muilen te trekken van met jullie te lachen - een stelletje would-be fuivers - ik kan wel een stelletje trappisten verzetten zonder aan de damp ten onder te gaan - keep on dreaming filip.

filip
30 January 2009, 03:12
whoeaaaah hij ziet nu al werkelijk fata morgana's ook se.

peenif
31 January 2009, 12:39
Fata morgana's filip, 'k geloof da nie, ik volg zelfs les in militaire strategie vanop de troon want 't zal hier nodig zijn mijn gedacht, kijk maar...mijn minister van defensie aan 't werk

http://i478.photobucket.com/albums/rr149/Peenif/633680758521615764-school.jpg

filip
31 January 2009, 12:55
Ze kan erg goed leesbaar schrijven vind ik.

peenif
31 January 2009, 17:41
zelfs da geheimschrift, want is enkel voor mij bestemd.

God bless Minatica

Leve Peenif

filip
1 February 2009, 06:28
Ik vind dat je haar eens een paar nieuwe nylons mag kopen hoor peenif ze zijn al vol met kleine mottegaatjes de achterkant....

peenif
1 February 2009, 10:35
Na de verkoop van enkele F16's zal daarvoor een budget vrijgemaakt worden inderdaad, maar dan zal ik ze natuurlijk niet zelf gaan kopen, ik blijf op de troon.

filip
1 February 2009, 14:08
Ik zou haar er zelf laten omgaan peenif, en geef haar 3 euro mee daar zal ze al mee toekomen, dat model zeker niet uw kaartje meegeven, of je hebt een verrassingetje....je kan haar nog 2,5 euro bijgeven voor de autobus, een koffie kan ze nadien thuis ook nog drinken he das goedkoper... zo zie je maar he dat de moderne man ook begint mee te rekenen in de uitgaven van het huishouden.
Eigenlijk vanaf de dolle mina's hebben ze niks anders gedaan dan achteruit beginnen boeren, nu moeten ze zelf ook al gaan werken, en binnenkort zijn wij allemaal thuis , hahahaha joepie leve minatica ..... laat de facteuse dan maar een koffie komen drinken met verse melk die de melkboerin net gebracht heeft ... snap je hen , ikke niet hoor waar waren hun gedachten ?

christy
4 February 2009, 01:14
terwijl jullie afgeleid zijn door het vrouwelijk schoon
kruip ik weer op de troon
leve christy

filip
6 February 2009, 00:04
Lappe peenif je hebt het zitten, zie je nu hoe veraderlijk een vrouw uit de hoek kan komen ? :rofl::D:scream::crazy::love::rofl:

christy
6 February 2009, 00:08
niet veraderlijk maar slim als je de gedachtengang van de man kunt voorspellen

filip
6 February 2009, 00:13
@christy
Slim je snapt het nog niet he, peenif is nooit opgestaan, dus zit zij nu op zijn schoot hahahahaha.

christy
6 February 2009, 00:26
geeft niet ik blijf toch lekker zitten, een verwarmt kussen vindt je zo snel niet

peenif
6 February 2009, 09:38
Pfffffffff.....'t is hier warm en dorst da'k heb - allez toe christy haal mij even een trappist dan mag je even kiezen uit mijn familiejuwelen :lol::lol::lol::lol:.

filip
6 February 2009, 12:42
He hoe komt dat nu peenif ? christie zit hier al bijna met
haar hoofd aan het plafond ????

christy
6 February 2009, 22:37
daar doe ik het niet voor ga zelf maar en breng ineens een rood wijntje mee zoals een gentleman

filip
7 February 2009, 00:21
Let op he peenif, stel je zeker niet recht, denk aan die appel waar ooit in gebeten is en wat er allemaal uit voortgevloeide..............

christy
7 February 2009, 23:40
is peenif niet mans genoeg om zijn eigen boontjes te doppen

Obsessed
9 February 2009, 01:05
Ik moet hier precies eens komen controleren dat dat hier niet in een orgie ontaard :wtf:

peenif
9 February 2009, 11:21
Orgie, orgie, orgie...niks van,Christy zit hier nu bijna een week op mijn schoot en mijn botten begonnen het hier zowat te begeven, maar 'k ben er hier zojuist in geslaagd om een gouden punaise uit de bekleding van mijn troon te peuteren en heb die met een forse zwaai in 't achterwerk van mijn gemalin 'tegen wil en dank' geplant, en ge moest ze zien springen, al trekkebenen is ze ginder achter de gordijnen van de troonzaal verdwenen en pfff 'k zit weer alleen op de troon.

Leve Peenif - God bless minatica.

filip
12 February 2009, 00:15
Waar een gouden punaise niet allemaal kan voor
gebruikt worden he.
Allee omdat ge zo gezweet hebt gans de week geef ik u een
mandje met al wat vloeibaar en lekker is het staat op de gewenste temperatuur....

peenif
12 February 2009, 11:28
Slurp...slurp...slurp dank je wel...'k kan weer een beetje voort - die Marriage Parfait, dat Boskeun en die Delirium Tremens ga'k houden voor wat later.

christy
12 March 2009, 23:54
in het laatste drankje zat een slaap pilletje peenif dus slaapwel peenif je wordt verplaatst naar de kerker op een bed van stro.
LEVE CHRISTY

Obsessed
27 April 2009, 16:05
Aan Christy de opdracht gegeven om wat limericks te maken over de troon.
Is ze aan tafel gaan zitten om haar ideeen neer te pennen :rolleyes:

Bijgevolg zit den dezen weer ff op den troon ;)

christy
27 April 2009, 17:29
Aan Christy de opdracht gegeven om wat limericks te maken over de troon.
Is ze aan tafel gaan zitten om haar ideeen neer te pennen :rolleyes:

Bijgevolg zit den dezen weer ff op den troon ;)

uw verzoek staat bij de limericks en terwijl jij bent gaan kijken
zit ik weer op de troon

Obsessed
16 June 2009, 16:18
Nog geen zadelpijn Christy? :rofl:

christy
16 June 2009, 17:39
begin het wel al te voelen

Sarana
7 July 2009, 14:39
Ik laat Christy een uurtje wandelen in een lekker koel bos. Zo kan ze bekomen van de zadelpijn.
Ik zit op de troon en als ze het heel lief vraagt mag Christy er terug op zitten. Kunnen we eens samenspannen tegen al die mannen.:p

Sarana
19 July 2009, 15:12
Awel Christy waar zit ge? Ik heb hier ook al zadelpijn hoor!:D;)

Sarana
8 August 2009, 19:33
Nu wordt het echt tijd dat je komt Christy. Ik zit hier al op de blaren.;):D

peenif
8 August 2009, 19:35
Sarana is efkes van de troon om de blaren te doorprikken - hupsekee, daar zit peenif weer, de ruler of the throne.

Obsessed
8 August 2009, 23:18
Nu heb je toch niet goed opgelet hoor Peenif.
Heb je je bril niet op misschien?
Nu ben je toch wel op de pispot gaan zitten die voor noodgevallen naast de troon staat :rofl:

Bijgevolg: troontje vrij = Obsessed er op :p

chira
13 August 2009, 11:30
Nu heb je toch niet goed opgelet hoor Peenif.
Heb je je bril niet op misschien?
Nu ben je toch wel op de pispot gaan zitten die voor noodgevallen naast de troon staat :rofl:

Bijgevolg: troontje vrij = Obsessed er op :p

:shy: en kan je nog lang blijven zitten ,, doet dat geen pijn aan je poep :lol:

dat is niets voor mij kan niet blijven zitten ;)

Obsessed
13 August 2009, 20:23
:shy: en kan je nog lang blijven zitten ,, doet dat geen pijn aan je poep :lol:

dat is niets voor mij kan niet blijven zitten ;)
Ik heb een zeemvelletje in zoals de coureurs :rofl::rofl:

chira
23 August 2009, 20:04
;) obsessed is in slaap gevallen en is nu gaan slaapwandellen ,, dus ik ben er snel op de troon gaan zitten :lol:

Aikimyke
23 August 2009, 20:25
chira is de slaapwandelaar gaan opzoeken want ze maakte zich zorgen dus zal ik even haar troon kussentje warm houden... :)

jean-paul
26 August 2009, 14:03
aikimyke waarom heb je die 5 euro opgeraapt die ik heb laten vallen,intussen ben ik mij op de troon gaan zetten.

Aikimyke
27 August 2009, 08:57
Ziezo heb je de 5 euro terug gegeven, had er nog eerst eens goed wat mexicaanse bacterieën op gestrooid. En je kreeg de griep. Heb je in je bed gelegt en ben ik op de troon gaan zitten :)

Sarana
28 August 2009, 18:32
Op de troon begin je plots te niezen en voel je je koortsig. Er was toch wel nog 1 virus aan je vingers blijven kleven zeker.
Ik stop je in bed bij jean-paul (maar wel je manieren houden hé :D).
Voor alle veiligheid ontsmet ik eerst de hele troon en ga dan lekker zitten.

jean-paul
28 August 2009, 18:40
maar na enkele maanden toen aikimyke was bevallen,en je het kind kwam bewonderen ben ik terug op de kroon gaan zitten.

Sarana
28 August 2009, 19:12
Amai jean-paul, je laat er ook geen gras over groeien hé! Foei!

Lees ik dat goed, je zit nu op de kroon, oeioei dat prikt nogal hoor:D

Ik zit dus nog steeds op de troon!

jean-paul
28 August 2009, 19:23
miljaar ik had me van troon vergist

Aikimyke
28 August 2009, 23:01
Dus ging sarana mee zoeken naar de troon die jean-paul zocht, ik was genezen van de ziekte en al bekomen van mijn bevalling dus ging ik op de troon zitten terwijl obsessed op de baby past, peenif de pap maakt en chira mijn hond uitlaat ;)

peenif
29 August 2009, 14:50
baby weent...papfles nodig, vriendje ligt te maffen :evil: en jawel de troon is vrij en peenif zet er zich op :cool:

Aikimyke
29 August 2009, 16:44
vriendje word wakker en vraagt naar zijn een medicijn, ik roep peenif en stuur hem naar de apotheker. dus zat ik op hem te wachten op de troon.

peenif
30 August 2009, 09:31
Aikimyke is een bikke dominant, ik moet al de papflessen maken en nu nog naar de apotheek crossen om pillekes voor haar vriendje :shocked:, 'k moet zeggen hij heeft die pillekes wel nodig zulle want lag daar te kotsen in de mooiste badkamer van 't kasteel met er bovenop zo'n buikloop van 3 liter per uur :evil:, amaai...als vrouwke moet je die gaan bijstaan hé want in goede en slechte tijden...nietwaar? Dus verlaat ze de troon en raad eens peeenif zit er weer op.

Obsessed
30 August 2009, 20:49
"Hey Peenif. Er is hier buiten een ongelooflijk knappe zonsondergang te zien."

Zzoooeeeeffff, daar gaat hij met z'n fototoestel :rofl:
Dus kan IK me nog eens lekker op de troon nestelen :)

Aikimyke
1 September 2009, 16:51
fototoestel van peenif werd gestolen toen hij nog maar net de deur uit was. Hij riep obsessed naar buiten om de dief te kunnen vatten!!! Ik zei dat ik op de troon ging passen en ging er dan maar op zitten. je zie ik hou mijn ventje zijn plaatje warm he... maar hij moet wel ens leren delen :) :)

Sarana
2 September 2009, 18:51
Ik was de dief van het fototoestel:evil: Voor een mooie zonsondergang heb ik dat over.:p;)
Omdat Obsessed en peenif een heel slechte conditie hebben kunnen die me totaal niet volgen en lopen hopeloos verloren. Ik keer stiekem terug en maak een mooie foto van Aikimyke op de troon. Vol trots gaat Aikimyke de foto onmiddellijk ontwikkelen en gaat hem dan zo fier als een gieter tonen aan haar ventje.

Ik zit op de troon!

Aikimyke
3 September 2009, 12:05
maar Aikimyke zag dat er een foutje op de foto stond (foute belichting) en stuurde sarana terug naar de fotowinkel om informatie in te winnen hoe een perfecte foto te maken, met de juiste instellingen. Mijn ventje heb ik meegestuurt omdat serena geen auto heeft en dat hij haar dan kon wegbrengen. Obsessed is op dat ongenblik op date en ging heel laat thuis komen (misschien) hihi. dus zat ik daar alleen met mijn kindje op de troon lekker gezellig te wachten op de rest.

christy
8 September 2009, 17:46
nou nou nou het begint hier behoorlijk te stinken,
het werd toch tijd om je kindje te verschonen en te baden
Aikimyke en de gebruiksannwijzing voor de pampers te lezen,
als er staat van 0 tot 3 kg bedoelen ze het kindje niet wat er achterlaat.
dus Aikimyke met rode kaken en kind weg
Sarana die dacht een kans te maken was net te laat en kon terug vertrekken,

obsessed was bezig om de troonzaal te verluchten terwijl peenif aan mijn voeten zat
om grappig te zijn zoals een nar hoort te zijn en jean-paul die liep te zoeken naar een wasknijper want vrouwtje lief had hem opgedragen om de volle pamper te verwijderen de sukkelaar.
en nu de zaken weer op orde zijn gesteld zit ik wederom op de troon

LEVE CHRISTY

Sarana
9 September 2009, 18:02
Peenif, had, zoals een grappige nar behoort te doen, stiekem een duimspijker op je troon gelegd en was dan snel weggerend achter een hoekje om je vandaaruit in het oog te houden...
En ja hoor: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIII Christy vliegt omhoog van de pijn als ze gaat zitten.
Ik verwijder de duimspijker, geef peenif een klets rond zijn oren en zet hem terug aan mijn voeten aan de troon.
Vanhieruit commandeer ik Obsessed dat hij ook even de troonzaal mag dweilen. Zo gaat de stank wat weg van het kaka accidentje.
Aikimyke had zich inderdaad van pampermaat vergist en stuurt jean-paul om andere terwijl ze haar kindje in badje steekt.

Ik zit hier goed in mijn propere troonzaal:D

Aikimyke
9 September 2009, 23:45
ik vraag Sarana om even de kleine over te nemen om hem af te drogen en aan te kleden omdat ik even snel de kleinste kamer moet bezoeken. Ik zie dat Sarana zo goed als klaar is met de baby en ren zo snel mogelijk naar de troon. Waar ik daar haar beveel om het kind mij te overhandigen terwijl ik de troon machtig ben. En daar zit ik dan zo fier al een gieter met mijn kind op de troon met de juiste pamper maat :)

christy
10 September 2009, 13:33
Aikimyke je krijgt zo danig op je heupen van het gejammer van de kleine dat je uiteindelijk recht staat om met de kleine te gaan wandelen in het doolhof om het te sussenen zo zit ik weer op de troon met peenif nog altijd als nar die ik eerst gecontrleert heb op gevaarlijke dingen,jean-paul is nog altijd op zoek naar de juiste maat pampers want de mat die je opgaf bestaat niet en obssesd heb ik naar bed gestuurt om uit te rusten en te bekomen van het dweilen van de toonzaal.
sarrana zit ook op haar kamer in de toren om te trachten bevatten hoe het mogelijk was dat ze zo makkelijk van de troon gelokt is dus LEVE CHRISTY

Obsessed
10 September 2009, 21:34
:rofl::rofl::rofl:
Ik hoef niet echt op de troon hoor.
Het is veel te leuk om van hieruit jullie avonturen te volgen.
:rofl::rofl::rofl:

Zeer inventief :good: :good:

Sarana
11 September 2009, 15:58
Maar Christy toch. Je hebt peenif niet goed gecontroleerd hoor. Als je zeker wil zijn dat die niks meer van gevaarlijke dingen bij zich heeft moet je hem altijd eerst eens omkeren en schudden. Je zal zien dat er dan nog heel veel spullen op de grond zullen vallen.:D
Vermits je dat niet deed kreeg peenif de kans om een verfbom in de troonzaal te gooien:evil:
Gans de troonzaal met jou erbij ziet nu knalpaars!!!!!!!!!!!
Je rent snel naar de badkamer waar je je begint af te schrobben onderweg roep je ook nog dat Obsessed en jean-paul onmiddellijk terug naar de troonzaal moeten om al die verf te gaan afwassen.
Nu iedereen bezig is pak ik een propere troon en zet me zalig neer terwijl ik toekijk hoe de mannen aan het zweten zijn. Toch schoon om zien hoor.:D:p

peenif
11 September 2009, 21:26
Peenif was gewoon aan 't wachten en had nog andere pijlen op zijn boog, Sarana onschuldig ding, leek zodanig zeker van haar stuk dat ze niet eens rekening had gehouden met de jaarlijkse gift van de boeren aan de kasteelbewoners, inderdaad sinds jaar en dag is het de gewoonte dat iedere leenman een varken komt afgeven aan het kasteel, Sarana verzot op een lekkere mooie worst was er als eerste bij en nar Peenif had de troon zomaar voor zich. Woeha...Peenif, the one and only.

Sarana
12 September 2009, 12:34
Ik kom terug met een mand vol lekkere worst en zie Peenif daar zitten genieten op de troon.
Best wel schattig een nar op de troon maar een nar moet wel zijn plaats kennen hé. Omdat Peenif al zoveel toeren heeft uitgehaald stuur ik hem weg naar zijn kamer en sluit hem een tijdje op om af te koelen. Hij krijgt wel legoblokken van Aikimykes kindje en mag samen met dat kindje spelen. :D
Ik zit op de troon en wacht op Christy en Aikimyke om samen lekker worst te eten.

Aikimyke
12 September 2009, 16:28
Oooh wat lief van je dat je worst wil delen, maar je hoeft niet om mij te wachten ik lust namelijk geen boerenworst. Dus begonne ze eraan...
Maar wat hoor ik daar buiten, wat een gerommel het is diezelfde boer van de gift die troonbeheerder kreeg, hij kwam melden dat er een extreme fout is gebeurt met het vlees... Er zit een gevaarlijke giftige stof in verwerkt!!!! dat zelfs heel dodelijk kan zijn!!! Dus Christy en Sarana naar het ziekenhuis die gebracht werden door de mannen dus bleef ik achter te wachten op de troon op nieuws.

http://www.animaatjes.nl/glittertexten/g/glittertexten/559-l-1411_www-animaatjes-nl.gif (http://www.animaatjes.nl/glittertexten/glittertexten/0/559-l-1411_www-animaatjes-nl.gif)

Sarana
12 September 2009, 16:34
Oef, ik ben terug uit het ziekenhuis. Ze hebben mijn maag gespoeld en omdat ik zo snel opknapte mocht ik meteen naar huis. Christy heeft helaas veel meer worst gegeten dan ik en moet zeker nog een nachtje blijven maar alles komt wel weer in orde. Ik zit nog even aan Christy's bed om haar moed in te spreken en ga dan naar de troonzaal.
Daar pak ik een stoel en vertel alles aan Aikimyke. Omdat Aikimyke toch wat geschrokken is dat Christy nog niet naar huis mag zet ik haar een kopje thee en mag ze nog lekker op de troon blijven om te bekomen.

(Amai ik ben ik een superlieve bui vandaag hoor.:rolleyes::p)

Aikimyke
12 September 2009, 20:28
Toen Sarana mij dit nieuws kwam vertellen was ik er inderdaad niet goed van!!! Dus kon ik het kopje wel erg goed gebruiken. Dus bedachten ik en Sarana een plan om de troon wat op te smukken, en dit tegen dat Christy terug is vanuit het ziekenhuis als verwelkomings troon om haar te verrassen!!! Daarop kan ze genieten en bekomen van haar ziekte
Levehttp://www.animaatjes.nl/krabbelplaatjes/cuties/5.gifChristy :)

Aikimyke
12 September 2009, 20:32
Ik blijkbaar nu door jou ook (in een goede bui) :) :p
Aikimyke http://www.animaatjes.nl/krabbelplaatjes/cuties/29.gif Af en toe op de troon
:)

Oef, ik ben terug uit het ziekenhuis. Ze hebben mijn maag gespoeld en omdat ik zo snel opknapte mocht ik meteen naar huis. Christy heeft helaas veel meer worst gegeten dan ik en moet zeker nog een nachtje blijven maar alles komt wel weer in orde. Ik zit nog even aan Christy's bed om haar moed in te spreken en ga dan naar de troonzaal.
Daar pak ik een stoel en vertel alles aan Aikimyke. Omdat Aikimyke toch wat geschrokken is dat Christy nog niet naar huis mag zet ik haar een kopje thee en mag ze nog lekker op de troon blijven om te bekomen.

(Amai ik ben ik een superlieve bui vandaag hoor.:rolleyes::p)

christy
13 September 2009, 02:01
Sarana, Aikimyke lief dat jullie mij bij mijn terugkeer op de troon laten zitten en daarom heb ik mensen uit het verre oosten ingehuurt om de troon een oosters tintje te geven met veel zachte kussens,zo kunnen we samen even ontspannen genieten van die weelde zelfs obssesd,peenif en jean-paul mogen meegenieten door ons koelte toe te waaien.
dus als jullie het goed vinden om de troon te delen zou ik nu zeggen LEVE DE TRIPLE QUEENS

Sarana
13 September 2009, 13:28
http://i719.photobucket.com/albums/ww200/vitara005/16.gif

chira
13 September 2009, 15:06
:shy: dames toch ,, waar blijven die mannen toch ??? geven die zomaar de troon :lol: ik denk dat men dat moest in een t.v. serie moesten verwerken dat , dat een zeer mooie afleveringen zou zijn ;) ik lees zeer graag jullie avonturen ,, dames aan de macht oeps op de troon :good::good:

jean-paul
13 September 2009, 16:25
als de dames dachten dat wij hen zouden blijven koelte toewuiven,dan zijn ze verkeerd.samen met obssesd,peenif en ik hadden we een plan beraamt en wuifden in plaats van alleen koelte ook jeukpoeder naar de triple qeens.na een tijdje konden de dames het niet meer volhouden en na veel gekrab besloten ze een ferme douche te nemen om het poeder te verwijderen.ziezo nu zitten we samen op de troon met elk een ferme stella in ons hand(mijn stella is waar mijn troon staat).

christy
14 September 2009, 02:50
na overleg met de andere queens hebben we besloten dat we jullie mannen 1 dagje laten genieten van jullie plaatsje op de troon jullie hebben het verdient.
maar laat u niet misleiden het is MAAR VOOR 1 DAG dus bereid jullie maar voor op de volgende slag
GENIET ER MAAR VAN ZOLANG HET NOG KAN

peenif
14 September 2009, 11:17
ik lok de jean-paul telefonisch met een Brugse Zot en een bordje Brugse Blomme naar de Garre van Kornee die ik in afwachting van zijn komst reeds lang verlaten had richting troon. Heb me voorzien van een hermetisch pakje om de soms irritante aanvallen van de witch...oeps...triple queens af te slaan en zit hier nu toch wel stevig zulle.
Peenif rules the throne

christy
14 September 2009, 21:07
vermomd als big mama kom ik binnen gestapt om peenif eens een massage te geven ,wat hij helemaal niet ziet zitten en zet het op een lopen zo snel als hij maar kon.
zo snel zelfs dat hij niet zag dat Aikimyke en Sarana bij de deur stonden te wachten en die achter hem dicht deden.zoals gezegd 1 dag genieten en wij vieren weer feest.de tripple queens zitten weer op de troon

Obsessed
14 September 2009, 21:10
Even het gerucht rondgestrooid dat het koopjes zijn in het lokale modeboetiekje....
Resultaat: een lege troon.

Aaaahh, zalig.
Zelfs de Stella's staan hier nog :rofl:

Adnilleke
14 September 2009, 21:17
Toen ik de stella's zag staan heb ik ze buiten gezet en ne keer goe geroepen da ze gratis waren http://i25.tinypic.com/wtftwg.gif. Iedereen dernaartoe en ikke op de troon me wit wijntje :rofl:

Aikimyke
15 September 2009, 00:45
maar nu was da bier toch wel niet te drinken zeker!!! en dus liep iedereen heel kwaad (behalve de tripel queens) achter adnilleke na!! en zaten wij lekker te genieten met een lekker dineetje en een goei dure wijn. Dat smaakt he dames?? Mmm laat die mannen maar lopen!!
tripel queens ONVERSLAAGBAAR!!!!
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/driekoningen/driekoningenmsn.jpg (http://www.animaatjes.nl/plaatjes/driekoningen/3/driekoningenmsn.jpg) http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dansen/new11d.gif (http://www.animaatjes.nl/plaatjes/dansen/8/new11d.gif)

Adnilleke
15 September 2009, 06:24
Een paar uur na dat lekker dineetje en die dure wijn, was ik aant koeken bakken en iedereen kwam kijken waar die lekkere geur vandaan kwam. Zij maar smullen en ikke op troon http://i40.tinypic.com/2hzqvbo.gif

Obsessed
15 September 2009, 13:05
Maar je was vergeten de oven uit te zetten Adnilleke.
Dus noodgedwongen moest je terug naar de keuken vooralleer er sirenes door de straat loeien.

Daar zit ik weer met dat heerlijke stuk taart dat ik nog snel heb meegegrabbeld :)

Sarana
15 September 2009, 14:33
Adnilleke was te laat om de oven uit te zetten. Gevolg: de lekkere geur van versgebakken koeken veranderde plots in een aangebrande stank. Dat zijn we niet van Adnilleke gewoon nochtans.
De wijn zal naar haar hoofd gestegen zijn waarschijnlijk. Ze opent snel de oven maar daar komt zoveel rook uit dat ze bewusteloos valt.
Obsessed is toch wel ongerust of de hele keuken niet in de fik staat en rent voor alle zekerheid daarheen om te zien of "zijn Adnilleke" alles wel de baas kan. Daar ziet hij Adnilleke liggen en krijgt een krop in de keel...http://i719.photobucket.com/albums/ww200/vitara005/verdriet12.gif
Hij roept peenif en jean-paul om hulp.
Wij, triple queens, zien dat Adnilleke hulp genoeg krijgt en zetten ons weer samen gezellig op de troon.

Aikimyke
16 September 2009, 00:08
MMM DAT IS GESPROKEN Triple queen "Sarana" !!!!

Maar als we nu eens een opdracht verzinnen voor de mannen, een soort spel dat ze moeten oplossen en wie het eerst is mag een dag op de troon? dat maakt het hier nog wat meer amuzanter... :)

TRIPEL QUEEN "AIKIMYKE"

Sarana
16 September 2009, 16:46
Van mij mogen ze al dit raadseltje oplossen:

Het is wit en het hangt bij de Chinees aan de muur?:rolleyes:

Aikimyke
17 September 2009, 17:59
Van mij mogen ze al dit raadseltje oplossen:

Het is wit en het hangt bij de Chinees aan de muur?:rolleyes:



het is hier opeens wel heel stil he...????? zouden ze het opgegeven hebben de mannen???
:frown::wtf::shocked:

g_man
17 September 2009, 20:26
Neen, ik denk gewoon dat er niemand echt zin heeft om die kleurboek van jou te lezen.
Schrijf aub gewoon in 't zwart, dat is plezanter om te lezen en ook beter voor de ogen. De leden zullen u dankbaar zijn. :)
Quote uit de algemene regels:

Vermijd het overdreven gebruik van grote lettertypes, kleurtjes, smilies, hoofdletters, ... Ook Breezer gebruik je hier niet. Gelieve zoveel mogelijk correct Nederlands en een goede zinsbouw te gebruiken om je berichten leesbaar te houden.

Sarana
17 September 2009, 21:06
Ok dan zitten de triple queens maar zo, in het zwart gekleed, op de troon.
Kwestie van de mannen niet op hun systeem te werken met al te fleurige kleurtjes.:p:D;)

Allez mannen, probeer dat raadsel op te lossen of toon ten minste enige actie. Komaan!!:rolleyes:

peenif
18 September 2009, 05:59
In een restaurant in de volksrepubliek China zat Bush te tafelen met Hu Jintao tijdens een rondreis, Bush vraagt Hu "When do you have elections" - "Evely molning" antwoordt Hu. Oh ja in dit restaurant hangde er ook witte lijst aan de muur >>> Peenif op de troon, whoeha :good:

Sarana
18 September 2009, 14:07
Proficiat peenif voor de ontlafeling van het laadsel!!
Je hebt het ver geschopt: van nar tot killer king!!:good::D

Geniet van jouw dagje troon:bow:

Aikimyke
19 September 2009, 00:45
proficiat!!
bij deze kom ik afscheid nemen van de troon...
Ik verlaat de triple Queens met pijn in het hart...
Sarana ik geef al mijn troonsbezittingen aan jou draag er zorg voor.
Ik ga stillaan verder op zoek naar het zinvolle leven...
nog veel plezier hier!!!

groeten
Aikimyke

Sarana
19 September 2009, 12:09
Bedankt voor je gul gebaar!:bow:
Maar zonder triple queens zal het hier maar een saaie boel worden vrees ik.
Ik denk dat ik ook andere oorden ga opzoeken. Kleurrijkere...;)

chira
19 September 2009, 17:57
proficiat!!
bij deze kom ik afscheid nemen van de troon...
Ik verlaat de triple Queens met pijn in het hart...
Sarana ik geef al mijn troonsbezittingen aan jou draag er zorg voor.
Ik ga stillaan verder op zoek naar het zinvolle leven...
nog veel plezier hier!!!

groeten
Aikimyke

:shy: waarom begrijp er niets van :angry: :cry: :wall:

chira
19 September 2009, 17:59
Bedankt voor je gul gebaar!:bow:
Maar zonder triple queens zal het hier maar een saaie boel worden vrees ik.
Ik denk dat ik ook andere oorden ga opzoeken. Kleurrijkere...;)

:shy: waarom :angry: :cry: :wall: ,,, het was toch heel spannend met jullie ,,, ik begrijp er niets van :frown: