Volledige versie bekijken : Grabit



Sofiekebieke
4 May 2007, 18:47
Hallo,

ik heb net iets gedownload van 4,7gb met Grabit.
Hij zet dat normaal in mijn map waarin alle dowloads van Grabit terecht komen.
Als ik nu deze map opendoe is hij leeg.
Toch is er 4,7GB bij mijn meter bijgeteld.
Ik heb met zoeken al geprobeerd, niets te zien.
Wat kan dit zijn?
Kan iemand me helpen? Ik werk met Vista, nooit problemen mee gehad tot vanmorgen, 2 verschillende films niet te vinden.
Alvast bedankt voor jullie hulp

Sofiekebieke

Peter.B
4 May 2007, 19:08
als je grabit opstart zie je "download folder".vindt je daar iets terug? via c:\ program files,de map grabit en dan downloads.

Pilote
4 May 2007, 19:56
Ga naar c --> program files --> grabit --> cache --> Articles.
Daar kunnen ze ook staan.

Indien dit zo is zul je die allemaal apart moeten decoderen.

g_man
4 May 2007, 20:17
Als je weet wat je gedownd hebt, kan je toch met F3 (zoekfunctie) vinden waar ze staan...

Sofiekebieke
4 May 2007, 23:19
neen , niet te vinden, raar

Sofiekebieke
4 May 2007, 23:52
Nu weer getest, in andere map laten downen via grabit, maakt de map aan en is dan leeg, terwijl hij volop (traag) aan het binnenhalen is.
Waar blijft die dan? De zoekfunctie ingeschakeld en niets te vinden, bestaat er zoiets als verborgen bestanden of zoiets, die niet zichtbaar zijn?
Help, al 10 Gb naar de vaantjes?

fews
5 May 2007, 04:41
Nu weer getest, in andere map laten downen via grabit, maakt de map aan en is dan leeg, terwijl hij volop (traag) aan het binnenhalen is.
Waar blijft die dan? De zoekfunctie ingeschakeld en niets te vinden, bestaat er zoiets als verborgen bestanden of zoiets, die niet zichtbaar zijn?
Help, al 10 Gb naar de vaantjes?

zoals Pilote al aangeeft zal je waarschijnlijk de bestanden vinden in cache van grabbit onder de map articles.
heb dit ook voorgehad, is een bug in grabit die je meestal kan voorkomen door vooraleer te starten met downloaden eerst eens "refresh grouplist" op je server uit te voeren.
die 10GB ben je niet kwijt maar zal je met een standalone decoder moeten decoderen.

dus kijken bij de instellingen van Grabit waar je cache zich bevind en deze dan decoderen is de boodschap

mvg
fews

zariash
5 May 2007, 10:11
en als je bij het tabblad edit kijkt en dan bij folders daar staan toch je mappen in waar je downloads in tercht komen .
grtjs

Sofiekebieke
5 May 2007, 16:47
Ja ja de folders zie maar ze geven aan "map is leeg", straf he

Fakke_Berto
5 May 2007, 19:47
Ga naar c --> program files --> grabit --> cache --> Articles.
Daar kunnen ze ook staan.

Indien dit zo is zul je die allemaal apart moeten decoderen.
De standalone convertor heeft toch een batch-functie, die van mij toch.

Gebruik de zoekfuntie van Windows en zoek op datum om je bestanden te vinden. Zo moeten ze wel bovenkomen.
Gr.

Sofiekebieke
5 May 2007, 21:57
Hallo, ik heb ze zien staan in Grabit articles.
Maar ze hebben een onbekend formaat.
Kan ik deze nog met iets omzetten? Want ze hebben de juiste grootte van formaat. Ik heb geprobeerd met Winrar en Winzip maar geeft verkeerd archief met onbekend formaat.
Alvast bedankt om me te helpen

Kokki
5 May 2007, 22:00
probeer de yenc-decoder eens: http://www.yenc32.com/

Sofiekebieke
7 May 2007, 18:28
Ik heb het gedaan met Yenc. Hij maakt van al die dings 1 rar file van 50mb( rar97 en vraagt dan naar rar 98).
Doe ik iets verkeerd?

Pilote
7 May 2007, 18:30
je moet alle bestanden die je hebt decoderen
1 mapje staan voor 1 rar.
heb je vb 100 rars dan heb je 100mapjes te gaan om te decoderen.

Sofiekebieke
8 May 2007, 21:39
okidoki, probeer ik

Sofiekebieke
8 May 2007, 22:22
Is gelukt , U bent een engel voor de goede tip.