Volledige versie bekijken : Polls



Pjj
5 May 2007, 22:52
Ik heb al meermaals ondervonden dat een nieuwe vote in een poll wordt aangeduid als een nieuwe post in het topic. Met zo'n icoontje.
Dat's wel behoorlijk irritant eigenlijk.

Jelle
6 May 2007, 14:53
Dat is inderdaad een optie die aan staat. Zo kan je met te stemmen op een oude poll (die nog geopend is), ook een topic terug naar bovenaan een forum halen.

Zelf vind ik het een vrij gemakkelijke functie om te zien waar er activiteit is. Ik weet niet wat andere leden ervan denken? :)

Pjj
6 May 2007, 14:58
Ik vind het behoorlijk irritant, want er zijn zo enkele onderdelen die ik niet volg, die dus wel mogen met nieuwe berichten staan, maar die die ik wel volg, is wel een beetje irritant dan :p

Joga
6 May 2007, 15:13
Dat is inderdaad een optie die aan staat. Zo kan je met te stemmen op een oude poll (die nog geopend is), ook een topic terug naar bovenaan een forum halen.

Zelf vind ik het een vrij gemakkelijke functie om te zien waar er activiteit is. Ik weet niet wat andere leden ervan denken? :)

Ik ben het met Jelle eens :rolleyes:

Pjj
6 May 2007, 15:35
Ook goed :p

nojs
6 May 2007, 16:04
Ik vind het ook goed want stel nu dat er alleen gestemd wordt en geen reacties gegeven worden dan zal na een tijdje niemand meer stemmen

2B's
6 May 2007, 18:36
Mij stoort het niet maar Pjètrr heeft wel een punt.

nightraver
6 May 2007, 19:51
Ik vind dit soms ook wel lastig, omdat je elke keer denkt dat er een nieuw bericht in staat, maar ik los dat eigenlijk gewoon op door de topics die mij intereseren eerst te bekijken en als ik ze allemaal gehad heb dan klik ik gewoon op 'markeer forums als gelezen'