Volledige versie bekijken : Software?!!?!



ajaxloverr
7 May 2007, 08:36
Hoi,
ik had nog een ouwde pc staan met ME erop en Office 2000 Professional.
Maar de cd van 2000 Professional had ik niet meer dus die er af gegooid en 2000 Premium opgezet.ik startte de pc opnieuw op en kreeg:deze toepassing is niet gëinstalleerd(?)voer setup uit vanaf de oorspronkelijke locatie.
ik denk; ja nou en ? boeie... dus ik installeer NFS(een oude nog) en Grand Prix 4. maar ja toch office er maar weer afhalen dus ik ga naar>configuratiescherm>software en daar staan alleen maar NFS en GP4.
hoe kan dit? er staat echt zo veel meer op..:wall:

Goldie
7 May 2007, 08:49
Yo,

Ik zou gewoon nog eens proberen van die te installeren. Heb je beide cd's van de premium versie? Ik geloof dat het 2 cd's zijn.
Normaal moet die dan wel bij je software te staan komen, je kan voor alle zekerheid een bij windowsonderdelen gaan kijken, maar dat zal niet echt soelaas brengen.
Al eens in veilige modus opgestart en dan naar software gaan kijken?

Grtz

ajaxloverr
7 May 2007, 14:26
Yo,

Ik zou gewoon nog eens proberen van die te installeren. Heb je beide cd's van de premium versie? Ik geloof dat het 2 cd's zijn.
Normaal moet die dan wel bij je software te staan komen, je kan voor alle zekerheid een bij windowsonderdelen gaan kijken, maar dat zal niet echt soelaas brengen.
Al eens in veilige modus opgestart en dan naar software gaan kijken?

Grtz
allemaal al lang gedaan helpt niet.
en primium heb ik origineel op 1 cd

nielsvandesype
7 May 2007, 16:40
Download eens microsoft installer cleanup: http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe
Normaal moet je daar office zien tussen staan. Selecteer dat en druk op remove.