Volledige versie bekijken : Mp3-speler kan niet meer worden aangesloten



Laurens
15 May 2007, 00:04
Geachte computerwijzen,

Sinds een tijdje kan ik mijn mp3speler niet meer aansluiten op een pc. Het is een sober modelletje, geen Ipodtoestanden (of verwanten). Normaal moest ik heb gewoon inpluggen in een usbpoort, kon ik hem dan in windows vinden en moest ik enkel de mp3bestanden naar de map slepen.
Wanneer ik hem nu echter insteek in een usbpoort, valt hij uit! Ik zet hem aan & steek hem in -> hij valt uit. Ik zet hem uit & steek hem in -> er gebeurt niets.
De computer maakt ook op geen enkel moment een gebaar van 'nieuw apparaat gevonden'..
Het ligt trouwens niet aan mijn usbpoort, want ik heb het geprobeerd op twee verschillende computers.

Is het ding radeloos kapot of valt er toch nog iets mee aan te vangen?:)

Dank bij voorbaat,

Laurens

PeterN
15 May 2007, 00:08
Mss een domme vraag van mij, maar werkt hij nog gewoon. Dus kan je er nog de muziek die erop staat mee beluisteren?
Want lijkt mij niet erg hoopval als hij op twee pc's hetzelfde fenomeen heeft:damn:

Laurens
15 May 2007, 00:11
Ja, ik kan de liedjes die er opstonden van voor het probleem nog beluisteren, zonder problemen..

PeterN
15 May 2007, 00:45
Als het echt helemaal stuk was deed hij niks meer. Mss effe type en merk vermelden.
Zouden de oplaadbare batterijtjes versleten zijn en zo'n grote stroom vragen dat bij het insteken de usb poort afhaakt? Mss de poort eens van hogere stroom voorzien...
Kijk eens bij instellingen/configuratiescherm/systeem/ tabblad hardware/apparatenbeheer.
Bij een rechts klik op de betreffende hoofdhub usb kan je de stroom zien. Ook eventueel het vinkje (uitschakelen om energie te besparen' uitvinken en eens zien als het helpt???