Volledige versie bekijken : Probleem met microsoft lifecam 3000



rat
15 May 2007, 19:33
Hey, ik zit met een probleempje met men webcam (microsoft lifecam 3000) het instaleren en het gebruik gaat allemaal goed maar als ik men pc heropstart dan is er niks meer te bespeuren van de aansluiting en toch staat de software er nog op. ik kan dat alleen oplossen door ff de usb van de cam uit te trekken en weer aan te sluiten dan kom het icon er weer op en gaat alles weer normaal. de update heb ik ook al uitgevoerd en niks helpt. weet er soms iemand raad ? hoe ik dat kan oplossen zonder telkens die usb uit en in moet schakelen !

Jule
17 May 2007, 15:05
Heeft u hetzelfde voor als u een ander usb poort gebruikt?

rat
18 May 2007, 10:08
ja idd op alle usb poorten hetzelfde probleem

ybr
18 May 2007, 23:25
Verwijder eens de software van de webcam. Indien ook de drivers als deze te zien zijn in het configuratiescherm. Meestal na een unstal van de software heb je zo wie zo de drivers ook mee. Na een uninstal schakel je de webcam op de usb poort aan. Meestal zal er gevraagd worden om een cd of disk te plaatsen voor de drivers. Plaats nu de cd of de disk van de webcam en zoek daar naar de map van drivers. Probeer om alleen maar de drivers te installeren en niet de software en drivers. Meestal geven die problemen.

rat
21 May 2007, 19:52
Hey bedankt the_riddick je post heeft idd geholpen tnx