Volledige versie bekijken : Nero 7



alfons
16 May 2007, 12:52
Heb me laten verleiden tot het aankopen van "Nero 7-premium"als je die installeerd verschijnd er een serial nummer,maar die klopt niet met degene die op het doosje staat,dus wat doe je ?weg ermee en de goede intypen...maar dan zegt die "verkeerd nummer"Dan maar terug en met de nummer verder die hij opgeeft en dan lukt het wel,vind dat raar,heeft er iemand ervaring.mvg

g_man
16 May 2007, 13:01
Heb je ooit Nero erop gehad...met een serienummer?? Dan staat dat in je register ingeschreven en bij het verwijderen gaat dan niet weg...de volgende maal je Nero installeert kent ie die gegevens nog en vult die gewoon opnieuw aan... :) ;)

alfons
16 May 2007, 19:35
Heb je ooit Nero erop gehad...met een serienummer?? Dan staat dat in je register ingeschreven en bij het verwijderen gaat dan niet weg...de volgende maal je Nero installeert kent ie die gegevens nog en vult die gewoon opnieuw aan... :) ;)Ja dat klopt,nu heb ik alles verwijderd en ga ik terug proberen want er klopte iets niet,bij het downloaden van updates was alles weg ?

g_man
16 May 2007, 20:01
Ja dat klopt,nu heb ik alles verwijderd en ga ik terug proberen want er klopte iets niet,bij het downloaden van updates was alles weg ?Bij alles verwijderen moet je best via het register werken...Opletten wél altijd eerst een backup maken van je register.

alfons
16 May 2007, 20:57
Ik ben voor 69,99 euro in de zak gezet,zo voel ik mij,heb alles verwijderd uit het register,en na een herinstal alles ok tot ik ging naar update's alles verdwenen,wat moet ik nu doen ???

de jean
18 May 2007, 16:37
verkoper contacteren.

alfons
18 May 2007, 20:53
de jean,dank voor de reactie,maar op die verkoper kan je dat niet verhalen denk ik,het schijn dat er nog klacten zijn.

de jean
18 May 2007, 21:11
de jean,dank voor de reactie,maar op die verkoper kan je dat niet verhalen denk ik,het schijn dat er nog klacten zijn.

pm mij ...