Volledige versie bekijken : Afbeeldingen



narcis13
17 May 2007, 10:19
Mijn zoon is een website aan het maken voor school en gebruikt hierbij Frontpage 2000 en upload zijn pagina's met WS_FTP PRO , dit alles lukt prima ware het niet dat zijn afbeeldingen wel op de server staan maar niet zichtbaar zijn OnLine (het bekende rode kruisje) , andere afbeeldingen (van andere site's) zijn dan wel zichtbaar, hij heeft een eigen site en daar staan ook afbeeldingen op maar ook daar lukt het plots niet meer om ook daar ook nieuwe afbeeldingen op te plaatsen ? Reden ? , ik hoop dat jullie hem hierbij kunnen helpen.

Pjj
17 May 2007, 11:06
Volgens mij linkt FrontPage automatisch voor een afbeelding naar de map /images
Staan de eigen afbeeldingen in de map images, of de map waarnaar FrontPage verwijst?

narcis13
17 May 2007, 15:10
de foto's staan wel degelijk in de map images.

RichardHoman
17 May 2007, 17:33
Dit is een probleem van frontpage, zo gauw als iemand met een ftp client van derden gaat uploaden, krijg je dit soort ongein. Dus ik zou het met frontpage uploaden (ik neem aan dat het kan ik gebruik het programma verder niet).

Het enige dat ik weet uit ervaring als helpdesker bij XS4ALL, is dat frontpage zuigt als het op samenwerken met andere clients aankomt..

edit: download dreamweaver :P

Jan Smit
17 May 2007, 19:30
Je moet met frontpage de site uploaden (publiceren) dan heb je dat probleem niet meer

elmago
17 May 2007, 21:25
Dat is nu typisch FrontPage, persoonlijk vind ik dit de gemakkelijkste WYSIWYG editor om een website online te krijgen als beginner, maar je moet er dan wel de nadelen bijnemen. :damn:
Misschien eens overschakelen op Dreamweaver, of nog beter gewoon HTML en CSS leren, niet moeilijk, en dan heb je alles zelf onder controle. :cool:

Butterflyice
18 May 2007, 11:01
waarschijnlijk staan de afbeeldingen gelinkt naar de map op de pc
dus kijk in de broncode en pas deze aan naar de plaats waar ze wel zouden moeten staan