Volledige versie bekijken : vraag over nieuwe laptop



dikkeveertiger
21 May 2007, 22:03
http://www.medion.de/md98300/be_nl/flash.html

Een vriendin wil een laptop kopen waarmee ze verschillende jaren goed is; Ze wil ook met photoshop beginnen werken; wat denken jullie? Woensdag te koop!
Op de bovenstaande link vind je echt veel uitleg

Wel liefst geen reacties van .....ik zou geen laptop kopen in den aldi....of wij hebben al jaren een laptop van de aldi...maar reacties naar prestaties toe enz...

zariash
21 May 2007, 23:02
zelfs in duitsland is hij afgekraakt door de pc bladen en nu in belgie al niet beter.
lees hier de reactie's
http://clickxmagazine.zdnet.be/magazines.cfm?id=68441
grtjs

welsey1983
22 May 2007, 21:32
mijn reactie daarop is je kan beter naar een pc-boer gaan want moesten er problemen zijn dan kan je weken lang wachten be aldi omdat ze die moeten opsturen en be een pc-boer kan je vragen stellen en die weet er meestendeels wel een antwoord op en die kan je HELPEN !!!

succes

PorkyFrost
22 May 2007, 22:49
Moest ik jaren willen goedzitten met 'n laptop zou 'k allesinds al niet voor 'n medion gaan, niets tegen het merk maar ik heb al 'minder goede' verhalen gehoord, dat ze bv érg heet worden.
Ik verkies merken als Acer, Asus, Sony,Toshiba.
Nu hebben we 2 acers & 1 toshiba in huis en die ene acer is misschien al 4 jaar oud en je kan 'r zeker nog fotoshop op draaien denk'k (paint shop pro ging toch :p).

Ik heb even de advertentie opengeklikt en kon 't mij niet laten van in 'n gigantische lachbui te schieten, overdrijven zijn ze goed in zo te zien:
"Reusachtige harde schijf van 120 GB S-ATA"
Ook de grafische kaart is niet van de beste, is een van 2 generaties geleden, een 6xxx, vorige waren de 7xxx en de huide 8xxx ; in m'n laptop heb ik 'n 7300, 2048MB werkgeheugen, core 2 duo en dat voor net iets boven de €1000, het is 'n acer.

dikkeveertiger
23 May 2007, 08:44
bedankt voor de reacties ; Porkyfrost jou antwoord voldoet perfect ....en helpt me vooruit ...nu heb ik er tenminste een idee over :good: :good: :good:

PorkyFrost
25 May 2007, 00:09
Heb je ook al 'n idee over welke laptop je dan eventueel zou aanraden?