Volledige versie bekijken : scherm wordt niet herkent



DjQue
24 May 2007, 10:05
yo!
Ik heb van mijn vriendin een tft scherm gekregen dat ze niet meer nodig had. Als ik het scherm aansluit op mijn laptop wordt het scherm niet herkent. Het betreft hier een Philips 170 s4, een 17 inch flatscreen dus. Ik heb al van de site van Philips de driver voor dit scherm gedownload maar toch krijg ik er geen beeld op. Het scherm werkt, in de zin van: niet aangesloten verschijnt de stand-by screensaver van het scherm, in het japans...
Help mij!
Grts

boneless
24 May 2007, 10:08
Heb je de externe poort wel ingeschakeld?

Functietoets en dan F10 ofzoiets, verschilt per laptop.

DjQue
24 May 2007, 10:09
ik heb er al eens een scherm op aangesloten en dat werkte toen. Als ik bij bureaubladeigenschappen bij instellingen kijk staat het scherm er ook niet bij...

styler
24 May 2007, 15:10
Een tijdje geleden op mijn Laptop ook een extern scherm aangesloten,
en dit was toen FN+F3 gelijktijdig indrukken,kan ook al tijdens opstarten:cool:
Maar dit zal waarschijnlijk ook verschillen per Laptop:wtf:

DjQue
24 May 2007, 17:37
Heb dat geprobeert en het scherm reageert er wel op maar wordt dan gewoon zwart. Ik vind het ook verdacht dat die verdomde screensaver nu in het japans staat! Dit was bij mijn vriendin niet. Kan het zijn dat het scherm kapot is? (wel raar want hij geeft van zichzelf wel nog beeld)

DjQue
24 May 2007, 19:14
Heb via mijn laptop het één en het ander goed gekregen om beeld te krijgen op een scherm, alleen krijg ik nog steeds geen beeld op mijn flatscreen. Als ik die monitor via de pc activeer dan reageert het scherm, in de zin dat het scherm ineens erg zwart wordt. Kan het dus zijn dat er iets kapot is vanbinnen waardoor hij wel signaal krijgt maar het signaal niet kan omzetten in beeld? Zo ja, welk apparaatje zorgt daarvoor?
help me please, kom er stilaan zot van! :wall::wall::wall:

ghost
27 May 2007, 13:06
Was er geen software bij die scherm?

DjQue
27 May 2007, 13:08
dat weet ik niet; kzal het eens navragen. Moest er software bijgeleverd zijn dan had ik diezelfde software toch al gevonden op het internet?

ghost
27 May 2007, 13:09
http://www.minatica.be/showthread.php?t=40935
Lees eens wat dannyma typt

DjQue
27 May 2007, 13:30
merci, kga da sebiet ne keer proberen!

DjQue
27 May 2007, 13:43
kheb in mijn bios nu volgende zaken staan:
boot dislay: both
screen expansion: enabled
Heb enkel both moeten veranderen maar het scherm werkt nog steeds niet!:eek:
Nog suggesties??

eventure
28 May 2007, 11:30
Heb je een ander scherm om eens te testen bij je laptop? Of een andere pc om het TFT scherm te testen?

ajaxloverr
28 May 2007, 12:20
andere kabel?

DjQue
28 May 2007, 14:06
ik weet ondertussen al dat het aan het scherm ligt.
Weet iemand wat in het scherm, het signaal omzet naar beeld?