Volledige versie bekijken : Systeemmap verwijderen



Nature
25 May 2007, 21:25
Euhm ik zit hier met een probleempje.
Ik zou graag "mijn documenten" verwijderen omdat ik daarin een klein probleempje heb (bestanden die niet kunnen verwijdert worden). Nu ik weet dat er zo een tool bestaat om die map te kunnen verwijderen! Maar ik ben de naam vergeten. of als iemand weet hoe je een systeemmap kunt verwijderen dat is ook welkom.

GuntherS
26 May 2007, 00:30
Ik denk niet dat het verstandig is om je Mijn documenten-map te verwijderen aangezien veel instellingen van je account erin kunnen zitten of configs van andere programma's.

Misschien kan je proberen om een nieuwe gebruikeraccount aan te maken binnen Windows en dan je oude account mss te verwijderen als dit werkt. Je kan bij het verwijderen van die account ook instellen dat je bestanden behouden blijven moest er belangrijke informatie instaan.

Misschien dat iemand anders nog een oplossing weet maar dit lijkt mij een manier om het te testen.

Nature
26 May 2007, 04:54
Ik heb al reeds een systeemmap verwijdert en nog steeds geen problemen ondervonden. Trouwens, windows zet die systeemmap gewoon terug maar dan zonder documenten in. Ik heb het al eens moeten doen. Ik krijg gewoon de bestanden die erin zitten niet verwijdert (afbeeldingen waar geen delete optie is)

Nature
26 May 2007, 05:07
Maar kijk, het probleem is wel opgelost! Bedankt voor de tip, mapjes zijn allemaal weer dik in orde!