Volledige versie bekijken : afbeeldingen van pc naar gsm



minoe
26 May 2007, 17:06
Als ik afbeeldingen van pc naar gsm(bleutooth) overbreng heeft gsm aan dat hij dit bestand niet ondersteunt.De extensie op pc is jpeg en deze op gsm zijn jpg bestanden.Moet normaal gezien toch lukken of moet men eerst converteren of zoiets.Is de eerste keer da ik dit probeer.Met mp3 bestanden geen probleem

Jule
26 May 2007, 17:12
Hoe groot is uw afbeelding?

minoe
26 May 2007, 22:43
Hoe groot is uw afbeelding?
Heb hem eerst wa verkleind.Zo een 77kb en afm 800x600.Zou ik de afbeelding eerst van afm. moeten veranderen misschien .Zo ja welke afm.

Jule
26 May 2007, 23:05
Stuur eerst eens een foto vanuit uw gsm naar uw pc. Dan ziet u welke afmeting uw gsm aankan. 800 X 600 px is mogelijks te groot. De mijne kan max. 640 op 480 px aan.

minoe
26 May 2007, 23:40
Stuur eerst eens een foto vanuit uw gsm naar uw pc. Dan ziet u welke afmeting uw gsm aankan. 800 X 600 px is mogelijks te groot. De mijne kan max. 640 op 480 px aan.
Inderdaad.Geprobeerd zoals gezegd en de afm. zijn zoals de jouwe nl. 640x480.:good:Nog een vraagske.Heb hier al enkele mp3's van pc naar gsm overgezet maar er zijn er enkele tss waarvan het niet lukt.Wat zou hier het probleem kunnen zijn.Zou het aan een te groot bestand kunnen liggen of eventueel aan de bitsnelheid ?

Jule
27 May 2007, 16:10
Ik denk aan de bitsnelheid. Maar normaal plaatst de fabrikant een demo-mp3'tje in uw gsm. Dit heeft meestal de hoogst mogelijk bitsnelheid die uw gsm aankan. Fabrikanten zijn trots op hun product en willen op deze manier graag de kwaliteit ervan bewijzen. Dus ff idem als bij uw afbeelding ...
Wat grote bestanden betreft: uw gsm heeft slechts een beperkt geheugen. Hou er rekening mee dat ie alle oproepen en berichtjes automatisch bewaard.

minoe
27 May 2007, 21:37
Ik denk aan de bitsnelheid. Maar normaal plaatst de fabrikant een demo-mp3'tje in uw gsm. Dit heeft meestal de hoogst mogelijk bitsnelheid die uw gsm aankan. Fabrikanten zijn trots op hun product en willen op deze manier graag de kwaliteit ervan bewijzen. Dus ff idem als bij uw afbeelding ...
Wat grote bestanden betreft: uw gsm heeft slechts een beperkt geheugen. Hou er rekening mee dat ie alle oproepen en berichtjes automatisch bewaard.
Welk is daar het meest geschikt progje voor om bitsnelheid te veranderen of bestaat deze niet.

Jule
27 May 2007, 23:48
Ik gebruik deze. (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=296) Maar er zijn zeker nog mogelijkheden. Ik denk dat zowat elk muziekconverteerprogramma toelaat om de bitsnelheid te wijzigen.

minoe
28 May 2007, 12:09
Gebruik ook deze.Wist niet da je daar de bitrate mee kon veranderen.Bedankt.Mag slotje op