Volledige versie bekijken : Gegevensfout windows beveiligingscentrum



fieldoxide
27 May 2007, 12:08
Hallo,
telkens ik het beveiligingscentrum in windows vista open krijg ik een foutmelding bij mijn windows defender,hij staat volgens vista uitgeschakeld en controleer bij instellingen staat ook in het rood,als ik windows defender dan wil inschakelen krijg ik volgende foutmelding: GEGEVENSFOUT CYCLISCHE REDUNDANTIECONTROLE ? Wat ik ook probeer ik krijg defender maar niet ingeschakeld.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt.:good:

nielsvandesype
27 May 2007, 18:34
Je zou dit kunnen proberen. Ik heb wel nog windows xp. Ga naar start,uitvoeren,typ hier services.msc en druk op enter. Kijk of je daar geen service vind die Microsoft Antispyware noemt. Zoja klik er dan met je linkkermuisknop en kies voor starten of herstarten.

fieldoxide
27 May 2007, 20:26
Hallo,
ik heb dit eens uitgeprobeerd,het programma dat volgens mij de foutmelding geeft is windows defender maar als ik bij services ga zien dan zie ik dat dat programma automatisch wordt uitgevoerd dus dat kan het niet zijn.
De juiste foutmelding die ik heb in windows beveiligingscentrum is als ik windows defender wit inschakelen is :
dit programma kan niet worden uitgevoerd: gegevensfout (cyclische redundantiecontrole).
Wat wil die foutmelding eigenlijk zeggen?
Heeft iemand anders een idee?
Alvast bedankt.:shy: