Volledige versie bekijken : dvd naar pc



minoe
27 May 2007, 14:30
Heb hier een dvd liggen van mijn zus waar bepaalde filmpjes op staan.Zijn filmpjes die opgenomen zijn van videorecorder naar dvd recorder.Mijn zus wil nu dat ik bepaalde stukken er van afknip.Voor het gemak wou ik deze eerst omzetten naar avi met winavi om deze dan te bewerken met moviemaker.Het probleem is nu dat het enorm lang duurt om deze te converteren.Heb ne keer geprobeerd om de volledige dvd naar mijn harde schijf te kopieren maar juist hetzelfde.Zou enorm lang duren.Met andere dvd's heb ik dit niet.Iemand die een oplossing weet of eventueel de oorzaak.

zomaar
27 May 2007, 14:41
Zorg dat de partitie waarheen je kopieert gedefragmenteerd is
Antivirus uitzetten (dus beter ff ni surfen,noch post binnen halen,...)

2B's
27 May 2007, 14:51
Ik heb daarvoor een afzonderlijke partitie op mijne PC gemaakt. Die kuis ik telkens na zulke klus volledig op en op die manier ga je sneller alles overzetten. Defragmenteer eerst alvorens nieuwe partities aan te maken!

minoe
27 May 2007, 22:34
Da zal zeker zo zijn maar als je met winavi een uur of 18 moet wachten is da wel een beetje teveel van het goeie denk ik.Met andere dvd's een twintigtal min. voor hij geconverteerd is.Zou het niet aan de dvd zelf kunnen liggen ?
Zelfs om hem gewoon te kopieren heeft hij aan dat het nog zo'n 215 uur duurt ???:shocked:

dannyma
27 May 2007, 22:41
heel simpel dvd decrypter downloaden en wel kijken in welke map je ze gaat zetten meestal in mijn videobestanden .

minoe
28 May 2007, 10:06
heel simpel dvd decrypter downloaden en wel kijken in welke map je ze gaat zetten meestal in mijn videobestanden .
Inderdaad.Nooit zover gedacht.:good:Vroeger nochthans regelmatig gebruikt.:wall:Wel raar da het anders zolang duurt en met dvd decrypter niet.Is nochthans niet beveiligd.Ondertussen wel op zoek geweest en een paar goeie videosplitters tegengekomen .Easy video splitter en videoredo plus(zeer goed naar mijn mening).Moet zelfs niet geconverteerd worden naar avi om deze te splitten

minoe
29 May 2007, 14:33
Mag slotje op