Volledige versie bekijken : BullGuard



Geraar
27 May 2007, 15:13
Wat vinden jullie van het BullGuard?

nielsvandesype
27 May 2007, 18:10
Bullguard gebruikt de virusengine van BitDefender. Wat een vrij goede engine is.
Dus op detectie vlak zullen ze ongeveer gelijkaardig zijn. Het kan wel zijn dat in Bullguard de Bhave heuritische detectie die wel in Softwin (BitDefender) versies is inbegrepen.

polmcfree
27 May 2007, 21:54
Bullguard gebruikt de virusengine van BitDefender. Wat een vrij goede engine is.
Dus op detectie vlak zullen ze ongeveer gelijkaardig zijn. Het kan wel zijn dat in Bullguard de Bhave heuritische detectie die wel in Softwin (BitDefender) versies is inbegrepen.En nu in het Nederlands

de jean
28 May 2007, 07:45
mijn pc - boer verkoopt veel licenties van bullguard en hoort heel weinig van problemen, dus zal ie wel goed zijn.

nielsvandesype
28 May 2007, 12:17
En nu in het Nederlands

heuristischbetekend dat de antivirus bestanden op gedrag gaat beoordelen en niet op basis van detectie bestanden die in de database van de antivirus. Hier wat meer info : http://users.belgacom.net/ict/hatemel/abc/h.html
Veel duidelijker kan ik het niet uitleggen. Bhave is gewoon een naam van de heuristische technologie. Het enigste probleem wat dan kan optreden zijn de zogenaamde false positivs dit zijn eigenlijk geen besmette bestanden.

Hallo Geraar
Nu zie ik het pas. Ik bedoelde dat de bhave technologie die heel goed is wel eens kan ontbreken in Bullguard.

Geraar
28 May 2007, 16:47
Wat is dan wel een goed antivirrusprogramma en antispyware in één?

de jean
28 May 2007, 16:50
geen, altijd beter de 2 apart imho ...
nod als antivirus en mailwasher of spamfighter als antispam bvb

Geraar
28 May 2007, 17:57
Nod32 wat maakt het zo een goed programma?
En windows defender van windows vista is dit goed genoeg als antispyware programma?

nielsvandesype
28 May 2007, 18:10
BitDefender Antivirus Plus of BitDefender Internet security hebben al een redelijke malware detectie. Natuurlijk vinden deze niet alles of verwijderen niet alles volledig. Een paar aanraders voor antispyware :
spyware doctor,counterspy,superantispyware,spy sweeper,avg antispyware (bestaat zowel in gratis als betaal versie).

Geraar
29 May 2007, 19:26
Wat zouden jullie verkiezen:

-Nod32
-avgFree
-Avast home
-actieve hield

Niet rekeinghoudend of je ervoor moet betalen.

de jean
29 May 2007, 20:00
Wat zouden jullie verkiezen:

-Nod32
-avgFree
-Avast home
-actieve hield

Niet rekeinghoudend of je ervoor moet betalen.

nod !

Geraar
29 May 2007, 20:02
Oke bedankt mag gesloten worden.