Volledige versie bekijken : knippen en plakken



castrol_1
30 May 2007, 00:06
hoi allemaal

ik heb een vraagje,je ziet wel eens foto's van mensen of dieren met een heeeeeel ander hooft erop,nou wil ik graag dit ook doen met een foto van mijn vader (hij gaat met de fut)en wil een foto maken van hem op iemand anders lichaam.kan iemand mij een beetje uit leggen hoe dat moet,ik kan een beetje over weg met paintshop pro heb zelf versie 10.doe al wat lessen maar deze ben ik nog niet tegen gekomen,en ik zou het wel leuk vinden.

alvast bedankt.
groetjes castrol_1

woepi
30 May 2007, 07:20
Best maak je een tube van je vaders hoofd (vind je in de lessenreeks)
Als je de tube dan plakt op het andere lichaam kun je de maat aanpassen.
Beetje bijwerken met klonen en/of uitsmeren.
Dit is een korte beschrijving van veel werk ;):cool:

suzy
2 July 2007, 14:19
Beste Woepi,

Even een vraag? Welk psp programma zou u me aanbevelen?
is er één dat zichzelf , haast installeerd, want echt dit is om gek te worden hoor .... dus mijn man zou één halen , en installeren ! Uiteraard het eerste eraf doen , liefs suzy

woepi
2 July 2007, 14:41
Beste Woepi,

Even een vraag? Welk psp programma zou u me aanbevelen?
is er één dat zichzelf , haast installeerd, want echt dit is om gek te worden hoor .... dus mijn man zou één halen , en installeren ! Uiteraard het eerste eraf doen , liefs suzy

Suzy met welke werk je nu?
Als je er nu een wil kopen moet je Corel Paint Shop Pro Photo XI nemen, hier zitten iets meer functies in dan bij de voorgaande, maar 9 en 10 zijn ook zeer goed.

suzy
6 July 2007, 12:16
Bedankt Woepi,
heeft mijn man gaan halen, ik had een probeerversie , en veel problemen.
dit is nu opgelost , alles staat er beeldig op hoor ! Heb e paint schop pro XI,
moet nog leren, maar weet niet hoe ik een zip moet openen , maar dank je hartelijk hoor Woepie suzy