Volledige versie bekijken : taal problemen



Zilver
3 June 2007, 12:09
kweet ni egt waar dattek dit moet plaatsen dus probeer ik maar ff hier

heb nieuw laptop gekocht en krijg hem niet in het vlaams als ik hem instaleer in het nederlands springt die automatisch trug op frans heb hem al tientalle keren opnieuw proberen instaleren maar blijft steeds hetzelfde iemand een verklaring?

Tis een packard bell easynote MX67-0-027 windows vista home premium

Greetz Zilver

dannyma
3 June 2007, 17:29
ik weet niet of het zelfde is als xp vroeger maar na je op toepassingen hebt geklikt zal hij het oude er terug bij zetten en moet je dit terug verwijderen en daarna terug toepassen en ok klikken dan zou het niet meer mogen veranderen .

Zilver
3 June 2007, 23:40
nee gaat ook niet blijft steeds veranderen naar frans

dannyma
4 August 2007, 14:49
je zal alles moeten verwijderen en alleen belgische punt overblijft en klik toepassen en klik ok en krijg je pop -up dat het niet lukt .
geen probleem klik pop-up weg doe terug franse gedeelte weg en dat alleen belgische punt weer blijft staan klik terug op toepassen en klik ok .
normaal zou je er nu van af zijn .

slijkdabberke
4 August 2007, 21:53
normaal moet je de pc terug herstarten
na het wegklikken van de andere talen
dacht ik toch

Hellgamer
4 August 2007, 22:53
Wat dennyma zegt is correct :)

je mag maar 1 vakje hebben en dat is waar belgisch punt staat :)

de rest moet weg

compuchrisje
4 August 2007, 23:36
'k Heb hier zo'n vermoeden dat TS het nie bepaald over zijn toetsenbord heeft maar over de windowsinstallatie zelf?

dannyma
4 August 2007, 23:57
nu dat ik het goed en beter heb gelezen moet ik compuchrisje gelijk geven .
en je moet je pc niet opnieuw opstarten .;)

nielsvandesype
5 August 2007, 10:28
Je zou hier eens de troubleshooter kunnen doorlopen: http://support.packardbell.com/benl/item/?m=home&pn=PB83E018A7
Kijk ook eens bij downloads.

Zilver
24 September 2007, 17:37
bedankt voor al jullie reacties maar tot nu toe nog niet veel verder geholpen

Ché
25 September 2007, 08:23
Packard beLl en andere merken bieden een voorgeïnstalleerde windows vista aan. Als je tijdens de installatie per ongeluk voor de franse versie van vista hebt gekozen ipv de nederlandse, is daar nu helaas niets meer aan te veranderen.