Volledige versie bekijken : Weet iemand welke music player?



Ducktape
4 June 2007, 21:21
Ik werk momenteel met winamp voor mijn muziek, dik tevreden van, maar ik heb eens ergens een mediaplayer gezien met onderaan een textvak waar je wat kon intypen om zo een liedje in de lijst te vinden (zoals bij iTunes). Weet iemand hoe deze music/media player heet? Ik geloof dat er iets met een q in kwam.

mvg Ducktape

dannyma
5 June 2007, 22:23
kan je met windows player ook hoor maar is dan bovenaan links van het scherm .

delinquente
6 June 2007, 02:05
Dat gaat bij Winamp toch ook, als je de medialibary inschakeld en media van je computer importeerd. Daarna kan je ergens in zo'n zoekbalk zoeken naar de gewenste muziek(y)

Ducktape
6 June 2007, 16:32
Bedankt, dat wist ik niet. Zal het eens direct uitproberen;)

Ducktape
15 June 2007, 09:01
Toch even laten weten: ik heb hem gevonden, is ook zeer nice. het noemt quintessential player

boneless
15 June 2007, 09:09
Als je in winamp J indrukt krijg je ook een handig zoeklijstje.

GuntherS
15 June 2007, 20:08
Quintessential Player is inderdaad ook wel een goede player.
Heb ik ook een tijdje gebruikt maar nu gebruik ik altijd iTunes (zowel in Windows als Mac).

Als ik in Windows snel een liedje wil zoeken en afspelen dan start ik gewoon iTunes of een ander muziekprogramma al en dan zoek ik met de snelle zoekfunctie van google desktop search en op een fractie van een seconde heb ik mijn liedje gevonden. Open dan het liedje en het begint onmiddelijk te spelen aangezien de speler al open staat ;) Misschien ook een goede tip :)

Ducktape
16 June 2007, 16:15
Bedankt voor de tips iedereen. Dit zal het wel doen ;)