Volledige versie bekijken : cd



nietje
7 June 2007, 11:11
hallo
ik ben niet veel op minatica maar wie kan me helpen om stap voor stap te zeggen hoe ik een een film van mijn pc op cdrom moet zetten
ik heb enkele films op mijn pc staan en zou graag op cd hebben om dan te kunnen kijken met de dvd speler
bedankt alvast voor jullie moeite:bow:

Pilote
7 June 2007, 12:40
Waarom op cd en niet op dvd?
Welk formaat zijn jou film's?

Baloeke
7 June 2007, 12:45
hoe groot zijn je filmbestanden? Een cd heeft een capaciteit van 700 MB en DVD 4.6 Gig.

dannyma
7 June 2007, 15:45
als je in avi of divx formaat zijn gedownload mag het geen probleem zijn om ze als data weg te schrijven.
alleen moet je dvd speler dan wel compatibel zijn met avi of divx formaat .

nietje
7 June 2007, 17:17
als je in avi of divx formaat zijn gedownload mag het geen probleem zijn om ze als data weg te schrijven.
alleen moet je dvd speler dan wel compatibel zijn met avi of divx formaat .

ze staan in avi
dan zou het moeten zijn dat mijn dvd het nie kan zeker
maar hoe moet ik dat dan doen
wil dat dan zeggen dat ik het nooit op dvd of cd zal kunnen zetten

nietje
7 June 2007, 17:19
Warrom op cd en niet op dvd?
Welk formaat zijn jou film's?
mijn films staan in avi
moet dat wel degelijk dan op dvd staan en zou het dan kunnen gebeuren dat ik ze dan kan downloaden en afspelen maar hoe moet ik dat dan branden
alvast bedankt

dannyma
8 June 2007, 21:40
als ze in avi staan en je dvd speelt dit formaat af mag je gewoon wegschrijven als data .
indien niet moet het formaat nog omgezet worden in dvd vob file's want daar werkt en dvd speler mee om het te kunnen lezen .

Pilote
12 June 2007, 00:51
mijn films staan in avi
moet dat wel degelijk dan op dvd staan en zou het dan kunnen gebeuren dat ik ze dan kan downloaden en afspelen maar hoe moet ik dat dan branden
alvast bedankt

Het is te zien hoe groot je avi-bestandje is om te branden op dvd is die vb.slechts 700mb groot dan kan je gewoon doen zoals dannyma zegt.
zijn ze groter dan vb900mb dan is moet je ze op dvd zetten.

Fck_
16 June 2007, 11:40
Nogmaals: als je DVD Avi kan lezen, en je films zijn kleiner dan 700Mb, dan kan je ze op een gewone CD-rom braden. Zijn ze groter dan 700Mb, moet je ze op een DVD branden.. (of splitsen op 2 cd-roms ofzo :p).

Kan je DVD-speler AVI niet lezen, dan moet je je film omzetten naar een formaat dat je speler wel kan lezen, of naar dat echte dvd formaat.. Je kan je films omzetten naar dat formaat met behulp van het programme: ConvertXtoDVD.