Volledige versie bekijken : Sorteren van Afbeeldingen in Vista:s?



delinquente
9 June 2007, 13:40
Heeft bij jullie Windows Vista ook een eigen wil wanneer je foto's begint te sorteren. Mijn situatie is als volgt:


Ik trek heel de maand foto's met mijn GSM
Op het eind van de maand zet ik die in een mapje (Mei 2007).
Deze foto's komen er dan in volgens de naam: PIC001; PIC002;...PIC040.
Nadat klik ik alle foto's aan, en klik op de 1ste foto op Naam Wijzigen en geef de naam: Mei 2007
Wat ik dan als volgt wil zien is dat de foto's nog steeds op de originele manier gesorteerd zijn maar dan met een nieuwe naam. Mei 2007, Mei 2007 (1), Mei 2007 (2),...Mei 2007 (40).

Bij Vista zet die gewoon alle foto's door elkaar, en daar houd ik niet van:angry::eek:

Kan ik dit verhelpen dat die niet zijn zin doet?

Dank u

Jule
11 June 2007, 01:09
Gebruik zoiets als een rename programma?

DjQue
11 June 2007, 15:14
Heb totaal geen ervaring met vista maar kun je niet ergens activeren: pictogrammen schikken op naam?!

delinquente
12 June 2007, 01:29
dank voor de replies

En ja dat kan sorteren op naam...maar die doet zijn eigen zin:angry:
Het is te gek voor woorden, maar dat sucked echt waar. XP was zo makkelijk op dat vlak en luisterde naar wat je wou, Vista doet echt moeilijk.

Iemand moet dat zelf al eens meegemaakt hebben om te snappen denk ik wat ik bedoel, ben nogal wat perfectionist en wil graag mijn bestanden beheren op mijn manier en niet zoals mijn besturingssysteem het wilt:damn:.

...een rename programme, heb je daar iets van naam van?

Dank je:good:

Pilote
12 June 2007, 01:34
dit kan je doen met het programa'tje Rename master te vinden bij onze downloads. (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=509)

delinquente
12 June 2007, 11:27
OK, thx! Zal het eens proberen als ik terug wat files heb:D(y)