Volledige versie bekijken : Bedankt PeterN en CC en Jelle en de rest van de crew!



Mimosa
14 June 2007, 09:46
Na alweer een spannende periode van offline zijn en afwachten... zijn we er weer!

Met dank voor jullie onbaatzuchtige inzet! Steeds opnieuw!

http://img72.imageshack.us/img72/7761/thankyouroosjerz6.gif

DjQue
14 June 2007, 09:51
http://www.seniorencafe.nl/kaarten/images/1107275183bedankt2.jpg

Adnilleke
14 June 2007, 10:30
http://img92.imageshack.us/img92/3726/017dn5.gif
Lin

Swatje
14 June 2007, 10:33
Bedankt, ook vanuit de noorderkempen

siegy
14 June 2007, 10:52
:thx:wij waarderen ten zeerste jullie inzet:thx:

:p Blij dat we weer op onze vertrouwde site kunnen ,,:D

Vreselijk veel dank :bow:aan allen die zich voor onze MINATICA inzetten ,,,:good:

de jean
14 June 2007, 13:20
gaat de pech blijven duren ????

thanks !!

http://www.bsl.nl/ecards/gfx/bedankt.jpg

Jule
14 June 2007, 13:20
Tja, de "werkers" zullen dit vanochtend niet lezen, denk ik. Na een heel nachtje zwoegen met het koud zweet op hun voorhoofd. Dank u wel voor deze slapeloze inzet!!

Buzze
14 June 2007, 13:52
Bedankt voor deze grote inzet aan de crew,:good:
en ook bedankt voor het geduld aan de leden! ;)

Pjj
14 June 2007, 14:59
Dankjé!

nightraver
14 June 2007, 15:05
Bedankt alweer.

Mp3Tjoeper
14 June 2007, 16:25
Het zijn toch krakken en krakkinnen he

die mannen en madammen van Minatica :good::good::good:

Telkens opnieuw zijn we jullie dankbaar voor je inzet :bow::thx::bow:

coopman
14 June 2007, 16:55
bedankt mannen en vrouwen
wat zouden we zonder jullie zijn hé

Jaaanskeh
14 June 2007, 16:56
Bedankt Minaticamensjes ! :)

Kokki
14 June 2007, 17:31
WAt kunnen we nog meer zeggen?
Hopelijk moeten jullie dit niet te vaak doen. Jullie hebben weer jullie beste kant laten zien. Bedankt daarvoor.

wolfskin
14 June 2007, 18:42
Thanks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fakke_Berto
14 June 2007, 19:07
Wat was er nu eigenlijk aan de hand?

compuchrisje
14 June 2007, 19:22
We hebben inderdaad al flink wat pech achter de rug. Iets dat intensief wordt gebruikt, en dat 24/4 en 7/7, krijgt altijd wel vermoeidheidsverschijnselen. De oorzaak hebben we niet meteen kunnen aanwijzen, de hardware was nog prima in orde, voor zover dat kan zijn. Vermoedelijk is er ergens een poort even buiten gebruik geweest, waardoor het systeem automatisch begon te herbooten, maar omdat het niet juist was afgesloten, lukte dat niet meer. Dit konden we uitmaken bij de foutmeldingen na aansluiting van monitor op de server.
We hebben dan alles even stilgelegd en opnieuw opgestart en de nodige acties uitgevoerd (door Jelle voor ons op papier gezet) om de zaak terug aan het draaien te krijgen. En dàt werkte wonderwel. Om er zeker van te zijn dat alles stabiel bleef, hebben we de server nog even onbelast laten draaien, wat betekent dat jullie even niet konden posten hoewel de site wel online stond.
Het is geen nachtwerk geworden hoor, maar kilometers vreten kost natuurlijk ook tijd. We hebben geluk dat we zo'n webmaster hebben, die er zoveel voor over heeft om ons allemaal dit stukje internetleven schenken. In elk geval zijn Peter en ik nu zeker, dat onze server goed bewaakt wordt :lol:. Het alarmsysteem werkt daar!
En Jelle kon met een gerust hart in zijn bedje kruipen, want die zit nog steeds midden in de examens. Ook voor ons is minatica nog altijd iets dat buiten onze dagelijkse werkzaamheden valt, alleen ietsje meer intenser dan bij de leden denk ik.

firefreak
14 June 2007, 19:24
Bedankt !!

speedy
14 June 2007, 21:40
Thanks!!!!!!!!!!!

Phil O'Sophe
14 June 2007, 22:24
Aan allen die eraan meewerkten:
Niet alleen zomaar bedankt, maar bovendien met hoge waardering voor de
belangloze inzet !!! :bow: :good:

PeterN
15 June 2007, 00:54
Bedankt voor deze grote inzet aan de crew,:good:
en ook bedankt voor het geduld aan de leden! ;)

Goed gezegd: de inzet van de hele crew is er wel;) Maar zeker ook bedankt aan de leden die toch ook weer even geduld moesten hebben (y)

Peter.B
15 June 2007, 05:54
geduld is een schone deugd ;)
bedankt petern en cctje :good:
maar ook zeker bedankt aan jelle,die tussen de examens door,dit probleem heeft helpen oplossen :bow:

boneless
15 June 2007, 07:35
woei, jullie zijn er weer!

enne ook namens mij bedankt voor alle inzet!

Mimosa
15 June 2007, 08:22
Aan allen die eraan meewerkten:
Niet alleen zomaar bedankt, maar bovendien met hoge waardering voor de
belangloze inzet !!! :bow: :good:
Denk dat dit in de allereerste post en ook door een aantal anderen héél goed tot uiting kwam ;) die waardering en dankbaarheid voor deze belangloze inzet :bow::bow::bow:


maar ook zeker bedankt aan jelle,die tussen de examens door,dit probleem heeft helpen oplossen :bow:

Dit kunnen we enkel ook beamen! Dat verdient een bloemetje!


http://img72.imageshack.us/img72/8880/bloemenkusjeqb2.gif

En Peter, de leden hebben weer maar eens bewezen dàt ze ook geduld hebben en dat ze daarna heel gelukkig zijn dat ze elkaar hier weer kunnen ontmoeten. Zowel om elkaar te helpen, als zomaar... gewoon... ;)

Fck_
15 June 2007, 17:24
Idd! bedankt iedereen! :p

Leuk forum! :)

sykke
18 June 2007, 16:54
Bedankt aan alle medewerkers niet alleen om dit euvel te verhelpen maar ook voor hun oneindige inzet om deze site feilloos te laten draaien.:clap: :bow: :thx:
Zelf heb ik er niet veel van gemerkt daar ik zelf enkele dagen "offline" ben geweest (2 de operatie aan knie)

PeterN
19 June 2007, 01:03
Bedankt aan alle medewerkers niet alleen om dit euvel te verhelpen maar ook voor hun oneindige inzet om deze site feilloos te laten draaien.:clap: :bow: :thx:
Zelf heb ik er niet veel van gemerkt daar ik zelf enkele dagen "offline" ben geweest (2 de operatie aan knie)

Veel beterschap sykke ;)

Mimosa
20 June 2007, 08:13
Idem dito van mij Sykke ;)
't Was weer even sapnnend gisteren. Maar joepie! We zijn er weer! Thx iedereen maar weer!!!!!!!!!!! :bow::clap::clap::thx::thx: