Volledige versie bekijken : Powerpoint presentaties



toni42
17 June 2007, 22:00
Met wat kan ik powerpoint presentaties bekijken in Linux,ik probeer dat nu met OpenOffice.org presentatie en dat lukt niet,loopt vast en fout meldingen.De foutmelding is het volgende.
Vanwege een onverwachte fout is OpenOffice org vastgelopen. Alle bestanden waaraan u werkte worden nu opgeslagen.

Quazie
17 June 2007, 23:30
Dag toni42,
Ik wist niet dat Windows programatuur op Linux kon draaien.
Hebt u eerder dat al kunnen doen?
Blijft de vraag, met welke versie die PPS is gemaakt. PP presentaties gemaakt met versies uit Windows Office 2003 of later kunnen niet geopend worden met eerdere versies. Als tegemoetkoming voor gebruikers (en/of niet gebruikers)van eerdere versies is er de gratis viewer te downloaden op de site van Microsoft.
Het is wel aan u om te bepalen of Windows programma's op linux kunnen draaien.
Hieronder de link naar de downloadpagina van Microsoft. Succes
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=nl

Jule
17 June 2007, 23:45
Kijk eens onder andere OS'en. Daar kan u terug vinden dat er een progje bestaat om onder linux een windowsomgeving te creeƫren. Misschien kan u onder die windowssimulatie powerpointviewer laten draaien? Ik weet niet of dit zal lukken, maar ik zal later ook linux proberen en ben wel benieuwd ...