Volledige versie bekijken : Temp-map bestaat niet?



NiekR
22 June 2007, 11:06
Hoi,
Telkens als ik iets wil downloaden (een tool ed.) krijg ik een melding dat de Tempmap niet gevonden is. Ik heb net mijn computer opnieuw geïnstalleerd.

Als ik naar C:\Documents and Settings\Niek ga, dan staat er ook geen map: Temporary Internet Files?

http://www.bendeboy.nl/share/uploads/395085991.png

Wie kan me helpen? :)

Fck_
22 June 2007, 15:01
Als ik naar C:\Documents and Settings\Niek ga, dan staat er ook geen map: Temporary Internet Files?


Het kan zijn dat dat een verborgen map is. en "Toepassing niet gevonden" dat is niet echt een foutmelding omdat er geen map is :/ volgens mij zit de fout ergens anders

g_man
22 June 2007, 15:53
1. Die 'temp Internet' staat ook niet onder C:\Documents and Settings\Niek maar onder C:\Documents and Settings\Niek\Local Settings...
2. Die map staat idd wsl verborgen.
3. Die foutmelding slaat idd niet op die map maar op het programma dat dient gebruikt om de gedownloade map te openen, in dit geval een .ZIP-file, dus heb je een programma nodig als WinZIP, 7-Zip, of dergelijke...

NiekR
22 June 2007, 16:01
1. Die 'temp Internet' staat ook niet onder C:\Documents and Settings\Niek maar onder C:\Documents and Settings\Niek\Local Settings...
2. Die map staat idd wsl verborgen.
3. Die foutmelding slaat idd niet op die map maar op het programma dat dient gebruikt om de gedownloade map te openen, in dit geval een .ZIP-file, dus heb je een programma nodig als WinZIP, 7-Zip, of dergelijke...
Was inderdaad een foutje van Winrar. - Heb er nu voor gezorgd dat de
map weergeven wordt. ;)

Bedankt!